ja jeg ved jeg er OT men lidt om dyrevældf~
Fra : Allan G

Dato : 27-05-09 18:25

Se lige dette link, en artikel fra ing.dk
Det er da godt nyt for alle os der er tossede med dyrevælfærd

http://ing.dk/artikel/98952-tyskere-udvikler-verdens-foerste-fabrik-for-kunstig-hud

Og jeg ved jeg er OT her men skriver aligevel.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-05-09 18:51

In news:4a1d777b$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan G <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> typed:
> [...]
>
> http://ing.dk/artikel/98952-tyskere-udvikler-verdens-foerste-fabrik-for-kunstig-hud
>
> Og jeg ved jeg er OT her men skriver aligevel.

Utroligt hvad forskerne kan finde ud af nu om dage. Det vil da være skønt
hvis forsøgsdyr en dag bliver overflødige, så de kan blive sparet for de
lidelser kosmetikindustrien (og medicinal-ditto) idag påfører dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 27-05-09 19:46

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis forsøgsdyr en dag bliver overflødige, så de kan blive sparet for de
> lidelser kosmetikindustrien (og medicinal-ditto) idag påfører dem.

Ja indtil nu ser det ud til at de slipper for kosmetikken i en nær fremtid.
At det så *kun*er en spinefekt af at prøve på at lave kunstig hud til
transplantation til menesker, ja det.
Men det er nu en god spinnefekt

Mvh Allan

Fra : ager

Dato : 28-05-09 06:13

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Se lige dette link, en artikel fra ing.dk
> Det er da godt nyt for alle os der er tossede med dyrevælfærd
>
> http://ing.dk/artikel/98952-tyskere-udvikler-verdens-foerste-fabrik-for-kunstig-hud

det er vel ikke OT.. meget aktuelt synes jeg!
og kanon!

--
Mvh. Marie
www.agers.dk