Beocom 4 - ingen kontakt til basen?
Fra : Thomas Helgesen

Dato : 25-05-09 16:55

Hej gruppe,

Jeg har fået en brugt Beocom 4 forærende, men har endnu ikke haft held med
at få den til at virke. Røret bliver ved med at skrive 'Ingen kontakt til
basen', selvom at der fint er strøm til basen (Jeg havde ingen problemer med
at oplade røret derigennem). Er her nogen der har nogle råd? Jeg har haft
slukket/tændt røret ved at pille batteriet ud, men det lader ikke til at man
kan gøre så meget ved basen? Røret burde vel desuden også altid have kontakt
til basen, uanset om basen er koblet til tlf-stikket?

Mvh. Thomas

Fra : Leo Havmøller

Dato : 26-05-09 04:39

> [...]
> at man kan gøre så meget ved basen? Røret burde vel desuden også altid
> have kontakt til basen, uanset om basen er koblet til tlf-stikket?

Håndsættet er ikke registreret til denne base.
Udfør registrering jfr. brugsanvisningen, søg evt. efter den på nettet.

Leo Havmøller.

Fra : Thomas Helgesen

Dato : 26-05-09 16:22

> Håndsættet er ikke registreret til denne base.
> Udfør registrering jfr. brugsanvisningen, søg evt. efter den på nettet.
>
> Leo Havmøller.

Ja, det tænkte jeg også, men der er intet nævnt i manualen om hvordan dette
gøres: http://www.t-k.dk/download/BeoCom4%20manual.pdf

Mvh. Thomas

Fra : Leo Havmøller

Dato : 27-05-09 05:19

"Thomas Helgesen" <REMOVEthomas@staybeautiful.dk> wrote in message

> Ja, det tænkte jeg også, men der er intet nævnt i manualen om hvordan
> dette
> gøres: http://www.t-k.dk/download/BeoCom4%20manual.pdf

Lidt søgning viser at på denne model kan registrering kun foretages med
service tool.
Dvs. aflever den til reperation.

Leo Havmøller.