priskartel
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 25-05-09 21:39

der er igen kommet fokus på et såkaldt priskartel mellem dyrlægerne i
Århus. Nu er de blevet meldt til politiet. medlemmer er blandt andet den
klinik jeg benytter så jeg overvejer at skifte. Jeg skal snart have
ronja steriliseret( ja jeg ved godt jeg er lidt sent på den, men nu får
jeg sp penge og får råd til det) og overvejer hvilken jeg skal bruge.
Holme dyreklinik er ikke medlem af kartellet. De er tilmed billigere med
sterilisation. Har nogle af jer hørt om holme dyreklinik og hvad synes i
om dem?
Ville i skifte pga priskartellet eller synes I det er ligemeget?

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Else Lüders

Dato : 26-05-09 08:48

> [...]
> om dem?
> Ville i skifte pga priskartellet eller synes I det er ligemeget?

Som jeg har opfattet det, har Dyrlægeforeningen altid fastsat (høje!)
mindstetakster og medlemmer, der ikke oveholdt dem, stod til påtale.

Med venlig hilsen
Else Lüders
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tinka Vera

Dato : 28-05-09 00:14

> [...]
> om dem?
> Ville i skifte pga priskartellet eller synes I det er ligemeget?

Jeg ville ikke skifte dyrlæge pga det, hvis jeg ellers var godt tilfreds
med dyrlægen. Det vigtigste for mig er, at dyrlægen er dygtig til sit
arbejde.

Jeg kender ikke selv Holme Dyreklinik, men har kun hørt godt om den.
Bruger selv Tranbjerg, da den er tættest på min bopæl, og er godt
tilfreds med dyrlægen (og så er det bare et ekstra plus at den klinik
ikke er med i kartellet).

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anette Andersen

Dato : 19-07-09 04:54

On 28 Maj, 01:14, Tinka Vera <tinkaverKA...@BAKKEmail.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
> Bruger selv Tranbjerg, da den er tættest på min bopæl, og er godt
> tilfreds med dyrlægen (og så er det bare et ekstra plus at den klinik

Hej Elsebeth.

Vi har igennem nu 10 år, udelukkende brugt Holme Dyreklinik.
Ikke blot en eneste gang har vi haft anledning til at føle os eller
vore dyr dårligt behandlet, tværtimod.

Er du en af dem der mener at fine og smarte klinikker med flotte
facader og spændende beliggenheder er garanti for god, kompetent og
kvalificeret behandling og iøvrigt de eneste rigtige steder at gå hen
med dit syge dyr, så må du lede efter en anden dyrlæge/klinik.

Men er du bare interesseret i at få dit dyr behandlet på en klinik med
alt i udstyr og af en til enhver tid, kompetent og dygtig dyrlæge med
god tid til dig og dit dyr, så er Holme dyreklinik det helt rigtige
sted.

Iøvrigt ligger priserne på Holme dyreklinik, afgjort i den billige
ende.