Hjælp til VBScript?
Fra : PK

Dato : 25-05-09 21:24

Hej,

ved ikke om dette er den rigtige gruppe, så beklager hvis jeg træder
nogen over tæerne

Jeg har lavet et lille script der mounter et image af et spil, som
ligger på min nas, og derefter starter spillet op. Scriptet virker fint
når det ligger på c drevet, men når jeg kører det fra nas'en virker det
ikke længere.

Kan nogen hjælpe mig videre, så det kommer til at virke fra nas'en også?

Meningen er at selve scriptet ligger på nas'en, og at jeg så har en
genvej på den lokale computer, som peger på scriptet.

Her er scriptet:
Dim oShell
Set oShell = WScript.CreateObject ("WScript.Shell")
oShell.run "cmd /c CD %programfiles%\DAEMON Tools Lite & daemon.exe
-mount 0, X:\Spil\Images\spil.ISO"
WScript.Sleep(2000)
oShell.run "cmd /c CD %programfiles%\spil & spil.exe"

Set oShell = Nothing

På forhånd tak fra en newbie

Vh

PK

Fra : PK

Dato : 25-05-09 21:55

PK skrev:
> [...]
> -mount 0, X:\Spil\Images\spil.ISO"
> WScript.Sleep(2000)
> oShell.run "cmd /c CD %programfiles%\spil & spil.exe"

Nå, fik det løst selv. Skulle bare ændre "start in" i genvejen til at
pege på c drevet.

/PK