Forespørgsel
Fra : Hagar

Dato : 23-05-09 16:25

Hej rødder

Jeg står og skal skifte min ellers fine og meget afholdte aprilia rally ac
50, magen til denne her http://www.varsitycycle.com/i/aprilia/a_rally_50.jpg
Jeg har tidligere postet i markedsgruppen, men der er ikke meget liv, så jeg
har ikke fået svar.

Jeg har ikke nogen ide til hvad jeg skal sælge den for, så hvis nogen her
har nogen ideer til en eventuel pris, så hører jeg gerne om det.

Det er en model fra 98, luftkølet og med lidt skrammer, ikke det store, og
så er der et lille knæk i styrkåben, ellers fin.
Der er dog et men, der er et komplet Polini Evo tun på, og en forstærket
krumtap, så den kører som død og helvede.
Den har rundet 61.000 km, men den lider ikke under det, for den er løbende
blevet gået efter i hoved og r.. af værkstedet.
Affjedring bag er en anden en originalen, så nu kan man justere sig til den
komfort man nu ønsker.
Original cylinder og topstykke er med i dette unikke stykke køretøj.

Hvad vil pøblen mene jeg kan få for denne unikke samling ?

Det skal siges, at hvis der er nogen her der vil byde på den, så kommer der
transport oven i fra Bornholm, hvis altså ikke jeg får uventet meget for
den, så vil jeg sgu godt betale portoen.

Hagar

Fra : Henning Lund

Dato : 24-05-09 07:15

Hagar <nogo31@hotmail.com> skrev:
> Jeg har ikke nogen ide til hvad jeg skal sælge den for, så
> hvis nogen her har nogen ideer til en eventuel pris, så hører
> jeg gerne om det.

Uanset hvor velholdt den er, så trækker alder og km meget ned i
pris, jeg vil tro den kan indbringe ca 2500 kr hvis den rette
køber kommer.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
http://ejerforeningenlemvigferiecenter.dk/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Hagar

Dato : 24-05-09 16:59

"Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> skrev i en meddelelse

> Uanset hvor velholdt den er, så trækker alder og km meget ned i pris, jeg
> vil tro den kan indbringe ca 2500 kr hvis den rette køber kommer.

> [...]

Det er også i det lag jeg havde regnet med. Takker.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 11:17

Hagar skrev:
> "Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> skrev i en meddelelse

> Det er også i det lag jeg havde regnet med. Takker.
>
> Hagar

Ja hvis jeg havde haft pengene ville jeg gerne have købt en Rally igen,
men nu har jeg efterhånden fået stjålet 4 af dem så det kan være det
bare ikke skal være sådan ;) Dejlig scooter ellers og klart den bedste
jeg har haft.

/S

Fra : Hagar

Dato : 31-05-09 09:35

> [...]
> ikke skal være sådan ;) Dejlig scooter ellers og klart den bedste jeg har

Der må være andre end dig og mig der ved at det er en god scooter, for
ellers havde den nok ikke blevet stjålet 4 gange, hvad jeg i øvrigt syntes
er noget forbasket svineri.

Hagar