hjælp de danske UVfotografer
Fra : jan@kroghsuvfoto.dk

Dato : 22-05-09 04:03

hej

da dyk.dk har reklameret for at vores uvfotografer skal prøve at
deltage i en af den største konkurrencer i Eilat, vil jeg gerne
opfordre at så mange dykker i DK, at deltage i afstemmingen, de gælder
for 30% at stemmerne.
det er nemt tryk på den billede serie i syntes er bedst og afgive stem
(første gang blive i også bedt om tilmeldning)

linket her er til den danske el af konkurrencen

http://www.eilatredsea.com/?CategoryID=296&ArticleID=5

Mvh jan

Fra : jagge

Dato : 25-05-09 20:27

<jan@kroghsuvfoto.dk> wrote:

> [...]
> (første gang blive i også bedt om tilmeldning)
>
> linket her er til den danske el af konkurrencen

Øhh man skal vel st