Hjælp hurtigt
Fra : pbc

Dato : 25-04-09 07:12

hej alle

jeg kan ikke oprette genveje på mit skrivebord kun papirkurven er der

hjælp mig hurtigt

mvh patrick

Fra : alexbo

Dato : 25-04-09 14:35

"pbc" skrev

>jeg kan ikke oprette genveje på mit skrivebord kun papirkurven er der

Jeg vil foreslå en EDB gruppe måske en windows hvis det er det du bruger.
Denne gruppe til videnskab og lort.

Jeg formoder du har forsøgt at slukke helt, drikke to pilsnere og tænde
igen., måske er du startet op i sikkerhedsmode.
Hvis du prøver en anden gruppe, så prøv om du skulle være i stand til at
finde på en emnelinie der har noget med dit emne at gøre.
F.eks. "mangler genveje på skrivebord".

mvh
Alex Christensen