Hvordan måler man elektriske signaler i pl~
Fra : Jake

Dato : 22-04-09 19:13

Hej,

Kort spørgsmål: Hvordan måler man elektriske signaler i planter? Og hvor
køber man et apparat der kan måle disse signaler?

Tak på forhånd.

Fra : Martin Andersen

Dato : 22-04-09 19:25

Jake wrote:
> Hej,
>
> Kort spørgsmål: Hvordan måler man elektriske signaler i planter? Og hvor
> køber man et apparat der kan måle disse signaler?
>
> Tak på forhånd.

Med et multimeter og to krokodillenæb?

Fra : Jake

Dato : 22-04-09 19:44

> Med et multimeter og to krokodillenæb?

Er det virkelig så simpelt?

Jeg er som sagt interesseret i at vide hvilken metode man bruger til at måle
det man på engelsk
kalder "system potential"....

Fra : Jake

Dato : 22-04-09 19:25

Præcisering: Det signal jeg er interesseret i at måle hedder "system
potential".

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 22-04-09 19:55

Jake wrote:
> Hej,
>
> Kort spørgsmål: Hvordan måler man elektriske signaler i planter? Og hvor
> køber man et apparat der kan måle disse signaler?

http://www.physorg.com/news155815239.html

/Johan

Fra : Jake

Dato : 22-04-09 20:12

Tak

Ved du også hvor man kan købe disse "ion-selective
micro-electrodes"/"Filamentary electrodes" ??