Genfylde dåse
Fra : Morten P

Dato : 18-03-09 21:55

Jeg har behov for at erstatte indholdet i en øl dåse med vand (eller noget
andet alkoholfrit) da vi skal have drikke konkurrence og jeg da skal vinde

Men det skal jo stadig sige PFFIT når man åbner den så jeg tænker det skal
være i bunden den tappes, genfyldes med noget soda med brus, men hvordan
lukket man hullet igen så det holder?!?

Fra : Nana

Dato : 18-03-09 22:36

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> være i bunden den tappes, genfyldes med noget soda med brus, men hvordan

Hvor grundigt vil de andre tjekke dåsen?
Jeg tænker at du hælder øllen ud gennem et lillebitte boret hul, og
genfylder den med sodavand med kanyle. Der vil gå noget brus tabt, men der
vil være nok til pffffft. Hullet kan du lukke med en lillebitte klat klar
silikone, mens dåsen står på oversiden. Husk at tørre den af først. Når
hullet er lukket, kan du fjerne synlig silikone med et barberblad. Et hul på
1mm lægger ingen mærke til.

Fra : Max

Dato : 21-03-09 15:58

Hej Morten

> Jeg har behov for at erstatte indholdet i en øl dåse med vand (eller
> noget andet alkoholfrit) da vi skal have drikke konkurrence og jeg da
> skal vinde

Man kan da ikke vinde når man snyder :)

--
Mvh Max