Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
TDC Home Duo vis nummer mv ?
Fra : Lars Arup

Dato : 17-03-09 00:53

Som trofast TDC kunde i ca 30 år overvejer jeg Home Duo i stedet for mit
nuværende ADSL og alm fastnet. Jeg savner info om hvorvidt de fra fastnettet
så kendte ekstra services såsom viderestilling, vis nummer, og banke på
tilbydes(og hvad de koster) når man vælger Home Duo som jo er IPtelefoni.
Det eneste jeg kan finde på TDC's HP er at ved at vælge en tillægspakke der
vistnok hedder "døgn" er nogen af disse inkluderet.

Envidere vil jeg høre om nogen kender en billig måde at få et traditionelt
fastnetnummer viderestillet til mobil. Jeg får nu et TDC nummer fast
viderstillet til min Telia mobil men det koster 110,- i faste omkostninger
per kvartal plus vistnok 1,30 kr per minut. Jeg kunne vælge Duet men det kan
man ikke med IP.

MVH Lars Arup

Fra : KsNa

Dato : 17-03-09 19:17

"Lars Arup" <lha@sletdettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> per kvartal plus vistnok 1,30 kr per minut. Jeg kunne vælge Duet men det

Se denne side

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_tel_bbt_st

mvh
Kim

Fra : Sørensen

Dato : 17-03-09 19:52

"Lars Arup" skrev >
> [...]
> per kvartal plus vistnok 1,30 kr per minut. Jeg kunne vælge Duet men det

Viderestilling er med i døgnpakken
Duet i forbindelse med IP skulle komme senere på året

vh.
Sørensen

Fra : Lars Arup

Dato : 19-03-09 05:54

Tak for gode svar. Da jeg ringede til TDC viste det sig at man satens kunne
få Vis nummer viderestilling og (vist nok) banke på. Det kostede samlet set
15 kr pr måned.
Det fremgik blot ikke af hjemmesiden.

MVH Lars Arup

Fra : Poul E.

Dato : 15-04-09 21:38

Lars Arup skrev:
> [...]
> få Vis nummer viderestilling og (vist nok) banke på. Det kostede samlet set

Har du fundet opkaldsafgiften og minutprisen. Umiddelbart ser det ud til
at minutprisen er 30 øre, men det kan da vist ikke passe.

Mvh. - Poul E.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-03-09 21:21

> Envidere vil jeg høre om nogen kender en billig måde at få et traditionelt
> fastnetnummer viderestillet til mobil. Jeg får nu et TDC nummer fast
> viderstillet til min Telia mobil men det koster 110,- i faste omkostninger

Hvis du skifter til Sonofon mobil så 147 kr. i kvartalet for "permanent
viderestilling" af fastnetnr. til denne, ingen løbende minuttakst:

http://www.sonofon.dk/privat/abonnementer/tale/services/yndlingsnummer/myter/index.aspx

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk