HTC Diamond medhør ?
Fra : No@Mail

Dato : 14-03-09 15:45

Har lige anskaffet mig en HTC Diamond. En ret lækker telefon, men den er
godt nok teknisk.
Er der nogle der ved om man kan slå medhør på. lidt lige som på en Nokia.
Jeg har roddet en del rondt men kan ikke finde nogle steder hvor det er
muligt. Og det ville være ret smart
hvis man trækker "pinden" ud i bunden og så den automatisk gik over på
medhør

mvh Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-03-09 19:11

No@Mail wrote:
> Har lige anskaffet mig en HTC Diamond. En ret lækker telefon, men den er

Det er en mobiltelefon, ikk'?

Der findes grupper for mobiltelefoner, brug dem!

Jesper Poulsen

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-03-09 19:16

Jesper Poulsen wrote:
> Der findes grupper for mobiltelefoner, brug dem!

Hvis det er ment som en service meddelelse, ville det måske have været
praktisk, at oplyse gruppens navn, selvom den måske måtte være indelysende.

Ellers kan det vel kun anses som ligegyldigt brok?

- Chano Andersen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-03-09 19:50

Chano Andersen wrote:

> Hvis det er ment som en service meddelelse, ville det måske have været
> praktisk, at oplyse gruppens navn, selvom den måske måtte være indelysende.

Man kan finde denne gruppe, men ikke finde den rigtige?

Nu har jeg fortalt at der findes andre grupper som passer bedre. Jeg går
udfra at Windows Mail er istand til at finde dem også.

Hvorfor er det blevet forbudt at tænke selv?

Jesper Poulsen

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-03-09 20:06

Jesper Poulsen wrote:

> [...]
> udfra at Windows Mail er istand til at finde dem også.
>
> Hvorfor er det blevet forbudt at tænke selv?

Hvorfor er det blevet forbudt at holde en venlig tone, når man retter på
andre, frem for bare at snerre og give dem et vredt udbrud?

- Chano Andersen
FUT: dk.admin.netikette

Fra : No@Mail

Dato : 14-03-09 20:31

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> udfra at Windows Mail er istand til at finde dem også.
>
> Hvorfor er det blevet forbudt at tænke selv?

Jeg beklager meget hvis jeg har trådt dig over tærene, men var absolut af
den menning, at det var et teknisk
spørgsmål ifm. min nyindkøbte telefon.
Men man kan mange gange godt komme galt af sted, og det problem som man
stiller bliver tit vendt
til alt andet end det som det handler om.

Fra : Hauge

Dato : 14-03-09 20:40

No@Mail wrote:
> Men man kan mange gange godt komme galt af sted, og det problem som
> man stiller bliver tit vendt
> til alt andet end det som det handler om.

Sådan er det når man ikke vil acceptere at grupperne er opdelt i emner. Stil
spørgsmålet det rigtige sted, som du sikkert allerede har fundet, så får du
sikkert et svar.

/Hauge

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-03-09 22:30

No@Mail wrote:

> Jeg beklager meget hvis jeg har trådt dig over tærene, men var absolut af

Det er ikke dig jeg beklager mig over, mht. at tænke selv. Du har
formodentligt allerede fundet den rette gruppe, efter at du er blevet
gjort opmærksom på at sådan en findes

> Men man kan mange gange godt komme galt af sted, og det problem som man
> stiller bliver tit vendt
> til alt andet end det som det handler om.

Derfor findes der specialgrupper. De giver mulighed for et korrekt svar
på et givent spørgsmål.

Mit sidste indlæg var ment med henblik på at Chano Andersen åbenbart
forventer at man skal varte folk op i hoved og r*v, når man henviser
folk til bedre grupper. Chano Andersen mener tilsyneladende ikke at folk
(som dig, feks) er i stand til at tænke selv.

Diskussionen hører ikke hjemme i denne gruppe, så der laves Follow-Up To
(FUT) news:dk.admin.netikette

Hvis du vil vide mere om nyhedsgrupperne, så er http://www.usenet.dk et
godt sted at starte.

Jesper Poulsen

Fra : Leo Havmøller

Dato : 16-03-09 06:20

"No@Mail" <No@Mail.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogle der ved om man kan slå medhør på. lidt lige som på en Nokia.
> Jeg har roddet en del rondt men kan ikke finde nogle steder hvor det er

Hold offhook-knappen nede i 3 sekunder.
http://www.qtekuser.dk/ kan du finde HTC specifikke forums.

Leo Havmøller.