alt for meget støj i gruppen
Fra : Brian Olesen

Dato : 01-05-09 17:37

hejsa
dette her var engang et ret hyggeligt sted, hvor sex og erotik blev
diskuteret hæftigt og hvor meningerne var spændende og mangfoldige.

Nu ligner det da mest af alt et slaraffenland for spammere.

burde gruppen her ikke gøres modereret? Eller gider I forskellige bare ikke
længere holde liv i dette forum?

Mvh. Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-05-09 21:40

Brian Olesen wrote:
> [...]
>
> burde gruppen her ikke gøres modereret? Eller gider I forskellige
> bare ikke længere holde liv i dette forum?

Den smule spam der slipper igennem klares let og elegant med delete tasten.

Hvad skulle moderation gøre?

Der er da tusind grupper der ville have mere fordel af moderation.

/F

Fra : Kent Friis

Dato : 02-05-09 14:36

Den Fri, 1 May 2009 22:40:12 +0200 skrev Frank Leegaard:

> Den smule spam der slipper igennem klares let og elegant med delete tasten.
>
> Hvad skulle moderation gøre?
>
> Der er da tusind grupper der ville have mere fordel af moderation.

Problemet er IMHO at det spam ser ud af en masse, fordi der bliver
skrevet så lidt herinde. Man kan jo sagtens komme op på tre gange så
meget spam som non-spam, når der er to non-spam indlæg i gruppen.

Så løsningen må være at skrive noget mere

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-05-09 23:11

Kent Friis wrote:

> [...]
> meget spam som non-spam, når der er to non-spam indlæg i gruppen.
>
> Så løsningen må være at skrive noget mere

Jeg tror du har ret. Til gengæld må det siges at være let "at skille skæg
fra snot"

--
/Frank

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-05-09 11:45

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Jeg tror du har ret. Til gengæld må det siges at være let "at skille skæg
> fra snot"

bare lidt lunkent, at det er den eneste af grupperne jeg deltager i, som får
spam over hovedet.

mvh. Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-05-09 14:12

Brian Olesen wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> bare lidt lunkent, at det er den eneste af grupperne jeg deltager i,
> som får spam over hovedet.

Jeg mindes i alle fald mindst een skribent der indrømmede at han klikkede
links.

Han advarede nemlig om virus

--
/Frank

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 17-05-09 15:32

"Brian Olesen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
> dette her var engang et ret hyggeligt sted, hvor sex og erotik blev
> diskuteret hæftigt og hvor meningerne var spændende og mangfoldige.

det er sgu mange år siden jeg tror det sidste fornuftige indlæg kom i 2003

> Nu ligner det da mest af alt et slaraffenland for spammere.

det er det

> burde gruppen her ikke gøres modereret?

Hvis den var blevet det imens tid var havde det stadigt været et levende
forum
men det vuderes at det er bedre at en gruppe bliver en ubrugelig parkerings
plads for sludder og vrøvl
ind den bliver modereret ...

>Eller gider I forskellige bare ikke længere holde liv i dette forum?

man kunne jo næsten sige der er næppe nogen der gider
hvis et hvert indlæg bliver kvalt i sludder og vrøvl - så taber den seriøse
debatør ret hurtig interessen

xpost :
dk.snak.seksualitet,dk.admin.netikette

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-05-09 16:37

Bo Mørch Mogensen wrote:
> [...]
>>

> man kunne jo næsten sige der er næppe nogen der gider
> hvis et hvert indlæg bliver kvalt i sludder og vrøvl - så taber den

Jeg ser ingen støj - faktisk næsten ingen aktivitet overhovedet - men jeg
har måske været så heldig at få smidt alle spammerne i filtret?

Per V
--
Vær god ved politiet!
http://www.new.facebook.com/ext/share.php?sid=73289081718&h=XDpTj&u=Lj8oV&ref=nf

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 17-05-09 18:39

er det

> Jeg ser ingen støj - faktisk næsten ingen aktivitet overhovedet - men jeg
> har måske været så heldig at få smidt alle spammerne i filtret?

Gruppen er død fordi den ikke blev moderret tilbage fra 99 til 03 kunne der
være over 100 indlæg om dagen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-05-09 21:12

Bo Mørch Mogensen wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er det

> Gruppen er død fordi den ikke blev moderret tilbage fra 99 til 03
> kunne der være over 100 indlæg om dagen

Så du mener at hvis den havde været modereret havde den været slettet
forlængst?

--
/Frank

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 01-06-09 23:20

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Så du mener at hvis den havde været modereret havde den været slettet
> forlængst?

nej for fan havde den været modereret så havde det været en brugbar gruppe
hvor folk kunne debatere inden for de rammer gruppen var oprettet til og dem
der ikke kunne finde ud af det var røget ud

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-06-09 04:52

> nej for fan havde den været modereret så havde det været en brugbar gruppe
> hvor folk kunne debatere inden for de rammer gruppen var oprettet til og
> dem der ikke kunne finde ud af det var røget ud

Et af de bedste nogen sinde i denne gruBBe var det ikke modereret ?
titlen var: Lort på pikken

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 02-06-09 11:45

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Et af de bedste nogen sinde i denne gruBBe var det ikke modereret ?
> titlen var: Lort på pikken

efter som gruppen aldrig har været modereret var selv " Lort på Pikken" et
rent og sådan set også et topick anlæg

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-06-09 07:24

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> efter som gruppen aldrig har været modereret var selv " Lort på Pikken"
> et rent og sådan set også et topick anlæg

Ser man det-- og jeg som var inde på at der var et helt dusin der var
moderatore-- Dig og Tamas + en hel del andre hundehoveder

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 12-06-09 00:47

> Ser man det-- og jeg som var inde på at der var et helt dusin der var
> moderatore-- Dig og Tamas + en hel del andre hundehoveder

sludder det var noget der hed vejleder - man kan vejlede folk fra her til
kingdom come - men hvis de reelt er ligeglade så sker der ikke noget ved det

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-06-09 12:23

> [...]
> kingdom come - men hvis de reelt er ligeglade så sker der ikke noget ved

Kingdom come ---- Er det ikke nu både her og i pludder Bliver der en oficiel
bisættelse ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-06-09 07:26

Steen Johansen wrote:
> "Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kingdom come ---- Er det ikke nu både her og i pludder Bliver der en
> oficiel bisættelse ?

Tror du at du kan få rabat ved bedemanden fordi du selv har leveret og
indført balsameringsvæsken? Husk at få label på kisten hvis du skal
kremeres.

Hjernedødskritieriet opfylder du jo godt og vel?

--
/Frank

Fra : Kent Friis

Dato : 27-05-09 20:28

Den Sun, 17 May 2009 17:37:06 +0200 skrev Per Vadmand:

> Jeg ser ingen støj - faktisk næsten ingen aktivitet overhovedet - men jeg
> har måske været så heldig at få smidt alle spammerne i filtret?

Det er ikke sikkert. Jeg tror jeg ser omkring 4 spam-indlæg om måneden.

Det er så også fire gange så meget som den gennemsnitlige mængde af
seriøse indlæg.

Mvh
Kent
--