Gironummer til brug for betaling af AM-bid~
Fra : Toke Nørby

Dato : 07-05-09 20:21

Jeg kan ikke finde det. Jeg har fravalgt papir-årsopgørelsen og dermed
får jeg ikke girokort tilsendt til indbetaling af AM-bidrag. Jeg kan
kun finde A-skat-gironummer på Skats hjemmeside.

Jeg har skrevet til Skat og spurgt, men de reagerer nok kun, hvis man
skylder dem penge!
Mvh Toke

--
Posthistorikere / slægtsforskere: Bogen
om 4300 danske postfolk 1624-1927:

Fra : Elmand

Dato : 08-05-09 11:07

"Toke Nørby" <Toke.Norby@Norbyhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun finde A-skat-gironummer på Skats hjemmeside.
>
> Jeg har skrevet til Skat og spurgt, men de reagerer nok kun, hvis man

Det er samme konto.- Husk at påfører dit cpr.nr
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Toke Nørby

Dato : 08-05-09 20:53

"Elmand" <elmand@fjernpc.dk> wrote:

>"Toke Nørby" <Toke.Norby@Norbyhus.dk>

>Det er samme konto.- Husk at påfører dit cpr.nr
>Med venlig hilsen
>Kurt Bjerretoft Espersen

Hej Kurt,
Mange tak! Jeg kan ikke skrive meddelelser, da skat anfører et
girokontonummer, der begynder med +04. Mit CPR-nr. er dog inkluderet i
anden afdeling af kodelinien.
Mvh Toke

Fra : bosol

Dato : 08-05-09 12:18

On 7 Maj, 22:20, Toke Nørby <Toke.No...@Norbyhus.dk> wrote:
> [...]
> kun finde A-skat-gironummer på Skats hjemmeside.
>
> Jeg har skrevet til Skat og spurgt, men de reagerer nok kun, hvis man

Det står i din skattemappe under
Betalingsinformation

Når der kan foretages frivillig indbetaling af skat eller betaling af
restskat/restbidrag, vises betalingsidenterne til brug for betaling
via HomeBanking/OfficeBanking på denne side.

Kopier og indsæt nedenstående betalingsidentifikation i HomeBanking/
OfficeBanking systemet.

+04<0xxxxxxxxxxxxxxx+4000978<

Fra : Toke Nørby

Dato : 08-05-09 20:56

bosol <bosolengo@gmail.com> wrote:

...snip Toke spørger om gironr til indbetaling af AM-bidrag.

>Det står i din skattemappe under
>Betalingsinformation

Jeg var ikke klar over, at det var samme konto som A-skat, men det har
Elmand fortalt mig.

> [...]
>via HomeBanking/OfficeBanking på denne side.
>
>Kopier og indsæt nedenstående betalingsidentifikation i HomeBanking/

Fint tak. Mange tak for hjælpen, begge to.
Mvh Toke