Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
hus???
Fra : Hougaard

Dato : 15-04-09 20:42

har et par venner der er gået på røven med sit hus,
hvordan med pantebreve???

Fra : J

Dato : 16-04-09 00:29

"Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> har et par venner der er gået på røven med sit hus,
> hvordan med pantebreve???

Hvis hus?

Fra : Jesper

Dato : 16-04-09 07:28

"Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> har et par venner der er gået på røven med sit hus,
> hvordan med pantebreve???

Det må du uddybe ?
Ejeren af pantebreve er vel kreditor som alle andre, og hvilken prioritet ?

Flere oplysninger tak

Fra : bosol

Dato : 16-04-09 05:40

http://gæld.net/ står parat med hjælp og vejledning.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 16-04-09 02:00

Hougaard wrote:
> har et par venner der er gået på røven med sit hus,
> hvordan med pantebreve???

Måske du skulle forklare lidt mere, om den aktuelle situation, og
hvilket konkret svar du ønsker

Fra : jensen

Dato : 24-04-09 09:34

"Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> har et par venner der er gået på røven med sit hus,
> hvordan med pantebreve???

Hvis de er på røven så kan det jo være lige fedt.

Dem kommer der mange af, folk har bare lånt og lånt og nu skal vi andre til
at betale for de fjolser.

Fra : alexbo

Dato : 24-04-09 10:04

"jensen" <rail@pc.dk> skrev i

> Dem kommer der mange af, folk har bare lånt og lånt og nu skal vi andre
> til at betale for de fjolser.

Så skulle du have ladet være med at låne dem noget.
Der er ingen der kan låne penge uden en långiver, og det er denne långiver
der må tage tabet.
Nogle gange direkte, nogle gange gennem en bank eller andre pengeformidlere.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bente

Dato : 24-04-09 10:21

> [...]
> der må tage tabet.
> Nogle gange direkte, nogle gange gennem en bank eller andre

Fuldstændig korrekt, det må koste dem der har valgt at låne pengene ud, og
ikke os andre.

Mange er nu tvangsbundet til deres eget hus fordi det er overbelånt nu da
friværdien er væk.

MEN det rager ikke os andre. De har valgt at låne i friværdien, vel vidende
at det er et pseudotal, for den reelle friværdi kendes først når man sælger
huset.

Så jeg ORKER ikke høre mere om disse idioter, de ligger som har redt. Lad
dem klare sig selv.

Mvh Bente