Tidsindstilling til klientcomputer
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 30-07-01 15:18

Jeg mangler en utility der kan stille uret på Novell serveren, men
programmet skal køre på klienten!!! Er der nogen der hørt om et sådan.....

Serveren kører ikke TCP/IP, så den kan jeg ikke indstallere et prgoram på
(og det skal der heller ikke)

MvH

Ole@edbcentret.dk

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 30-07-01 20:49

Hejsa
Normalt bruger serveren til at sætte klientens ur....
Hvad med at sætte et atomur på Novell serveren via comporten, de koster ikke
ret meget og virker til alle Netware versioner fra og med 3.12.

/Kasper

Fra : Mogens Lyngshøj

Dato : 31-07-01 12:53

kan man ikke køre en NTP aktig ting på en Novell maskine, eller et cronjob
der henter tiden via rdate eller hvad et sådant util nu hedder til novell...

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 31-07-01 19:02

Hvad er grunden til at du ikke vil bruge serveren som timesource ???