Buldo-fiskeri
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 20-04-09 22:16

Mojn !

Er der nogen af jer, der har erfaring med Buldo-fiskeri (Bobbelflod) fra
åben kyst / fjordfiskeri efter havørred.
Er det kun noget man bruger under særlige forhold, eller anvendes det på
linie med spinnefiskeri og fluefiskeri ??
Har en forestilling om, at det måske er mest givtigt ved fjordfiskeri på 1-2
meters dybde.
Vil være meget glad for at høre om jeres praktiske erfaringer. Jeg bor ved
Flensborg Fjord / Nybøl Nor området.
Knæk og bræk
Hans

Fra : Kent Hald

Dato : 21-04-09 17:48

"Hans Mikkelsen" <bkfoto3@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1-2 meters dybde.
> Vil være meget glad for at høre om jeres praktiske erfaringer. Jeg bor ved

Hej,

Prøv at låne filmene Havørredens Hemmeligheder,
der finder du en del om emnet.

M.v.h. Kent

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-09 07:34

Fiskeri med fx en flue på 1 til 3 meters snor, efter en kastedims ,er rigtig
godt alle steder hvor der er ørred og hvis man sætter en levende reje på
,såå sker der ting og sager !

Buldofiskeri, dette ord ser jeg kun på nettet fx her, når man googler det
kommer der ikke ret mange resultater men hvis man googler bobleflådsfiskeri
er det en helt anden sag .... hvor kommer det ord buldo fra , har jeg sovet
i timen? ( google siger bl.a at det er en dans hehe )