Kymco Super 8 - hvad synes i ?
Fra : Bo :o\)

Dato : 05-04-09 20:36

Hej

Jeg har kig på en Kymco Super 8 i 45 km/t udgaven, den ser umiddelbart rap
ud men det er endnu ikke lykkedes mig at finde en forhandler der har en der
kan startes.

Er det nogle af jer der har erfaringer med sådan en, eller evt. andre Kymco
?

På forhånd tak.

Bo

Fra : Rexman

Dato : 06-04-09 15:52

"Bo :o\)" <bo_o@detteskalfjernesMAIL.dk> wrote in

> [...]
> har en der kan startes.
>
> Er det nogle af jer der har erfaringer med sådan en, eller evt. andre

Jeg har haft 125'eren. Fin maskine. Kan varmt anbefales.
Rexman

Fra : Bo :o\)

Dato : 09-04-09 17:48

> Jeg har haft 125'eren. Fin maskine. Kan varmt anbefales.
> Rexman

Hej

Tak for info, overvejer faktisk at købe 125'eren og så tage det sk...
kørekort.

Bo

Fra : Rexman

Dato : 10-04-09 08:17

"Bo :o\)" <bo_o@detteskalfjernesMAIL.dk> wrote in news:49de26d0$0$56770
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hej
>
> Tak for info, overvejer faktisk at købe 125'eren og så tage det sk...
> kørekort.
>
> Bo

Fantastisk idé. Slut med at kigge sig over skulderen efter de blå/hvide.

Held og lykke med pappet.

Rexman

Fra : ScooterGrisen

Dato : 26-05-09 06:23

Jeg har en Kymco Super 8, 30km/t.

Du kan checke min anmeldelse af den på : http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/anmeldelser.html
Jeg var lidt uheldig at min dryppede olie fra ny af så jeg havde lidt
spild tid med at aflevere den på værkstedet flere gange uden at det
blev lavet og det endte med de satte en helt anden motor på (brugt vel
og mærket!)
Det eneste problem jeg har med den nu er at når motoren er koldt vil
den ikke starte på el starteren men det har jeg lært at leve med,
ellers er den fino.

Check : http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/altomkymco.html hvor du
finde en masse info og ude til højre kan du vælge "Find forhandler" så
kan du finde de butikker som ligger tæt på dig. Mon ikke der skulle
være en forhandler som kan finde ud af at starte de scootere som de
har tænkt sig at sælge....
Men det kan vi være at de ikke vil starte den før den er solgt.

Der er også Kymco Agility som minder meget om Super 8'eren men er lidt
mindre/lettere.