Sfinx'en.
Fra : Stig Johansen

Dato : 20-05-09 10:55

Hej gutter og gutinder, og katteelskere.

Jeg 'fangede' lige Twix i en af hans dybsindige betragtninger af
verdenssituationen.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11173

Gad vide hvad de tænker?

Stig Johansen

Fra : Niels Peter Hansen

Dato : 20-05-09 13:02

Stig Johansen skrev:
> Hej gutter og gutinder, og katteelskere.
>
> Jeg 'fangede' lige Twix i en af hans dybsindige betragtninger af
> [...]

For mig ser det ud til, at han er i dyb Zen-meditation ...

Niels Peter

Fra : Kate

Dato : 21-05-09 22:06

Niels Peter Hansen <nph@bluewhite.dk> wrote in

> For mig ser det ud til, at han er i dyb Zen-meditation ...

LOL

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 21-05-09 22:05

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?pic
> owner=Twix&picnumber=11173

Hæhæhæ, ja, man kan undres over dem. En aften lå Mowgli her ved siden
af mig i sofaen og småpeb og småknurrrede, intet rørte sig ellers på
ham, så jeg gætter på at han drømte han skældte en anden kat ud. Det
lød godt nok livagtigt.

--
Kate

gerne ældre.