Vores tre små terrorister.
Fra : Seerup

Dato : 17-05-09 23:53

Skal lige prale lidt af vores småmisser.

Fie, Tulle og Bailey. Vi fik dem sidste år, og der er jo nok taget små 1000
billeder siden den tid *g*.

Har lige smidt nogle ud på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=2235&folder=1579&limit_start=0&limit_user=15
og når jeg får soretert lidt i stakken, kommer der også nogle af husets senior,
Mio på 17.

Jens.

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-09 10:33

In news:4a109560$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Seerup <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> typed:
> [...]
> og når jeg får soretert lidt i stakken, kommer der også nogle af

Hej Jens.

Tusind tak for at du vil "dele" de tre dejligheder med os andre. Hvor er de
dog uimodståelige alle tre, og det er nogle rigtig gode billeder du har
taget. Det er jo ikke altid at man lige er der med kameraet.

Hvis den dejlige "rundstrikkede" gråmis er 17 år, må jeg sige at jeg er
imponeret over hvor flot en mis det er af den alder. I må have været gode
ved ham/hende ? Du skriver jo ikke hvilket køn det er, men *køn* det er den.

Man kan se at de også er glade for bøtter o.l. Her i huset har der også
altid været rift om papkasser, bøtter i alle afskygninger, og en brødbakke
hvor der dårligt var plads til en lille "missemås", men plads skulle der
altså være koste hvad det ville. Jeg kan godt forstå at I er glade for dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Seerup

Dato : 20-05-09 15:06

> [...]
| altså være koste hvad det ville. Jeg kan godt forstå at I er glade for dem.

Tak-tak Tove.

Mio, vores rundstrikkede emeritus, var oprindeligt hankat.
Nu ved han fsv. slet ikke hvad man bruger andre katte til. Jo, de er da sjove at
kikke på og måske lege med, men ellers..... Han blev kastreret/neutraliseret som
killing, og var i øvrigt internatkat.

De tre små, er vores "tøser". De er startet som hunkatte, men i påsken fik de
turen alle tre. vi kan i den forbindelse give vore varmeste anbefalinger til
dyrlægen i Sulsted. God behandling og information. Og kattene var også fuldt
trygge hos ham, både før operationen, og da stingene skulle fjernes.

Nå, solen skinner - jeg skal ud og lege med misserne

/J

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 18-05-09 10:56

"Seerup" <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og når jeg får soretert lidt i stakken, kommer der også nogle af husets

Skønne misser alle fire - og et levende bevis på, hvor godt det er for
killinger at have jævnaldrende legekammerater.

mvh Anelise, der også har fire katte, hvoraf tortietøserne er kuldsøskende.
Alle fire, plus et par af de forhenværende katte, kan ses i mit album i
kattegruppen.

Fra : Kate

Dato : 18-05-09 16:47

"Seerup" <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> wrote in

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=
> 2235&folder=1579&limit_start=0&limit_user=15

Skønne billeder. Specielt "To kolde fra kassen" er så dejligt et
billede.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : ager

Dato : 19-05-09 06:12

"Seerup" <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og når jeg får soretert lidt i stakken, kommer der også nogle af husets

Hvor er billedet af "far" og fie dog herligt!, det siger meget.. (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk