Billeder af mine plejekillinger
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 10-05-09 20:30

Så er der dugfriske billeder af min plejefamilie, en vildkat og hendes 4 små
rollinger:

De er 5 uger og der er billeder her:

Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-05-09 21:18

In news:gu79up$15ed$1@newsbin.cybercity.dk,
Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
typed:
> Så er der dugfriske billeder af min plejefamilie, en vildkat og
> hendes 4 små rollinger:
>
> De er 5 uger og der er billeder her:

Hvor er de dog utroligt bedårende. Deres mor er også en fin mis. Jeg kan
især godt lide billedet af Kimo og den søde hund. Jeg er helt sikker på at
de nok skal få nogle gode hjem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-05-09 19:27

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> især godt lide billedet af Kimo og den søde hund. Jeg er helt sikker på at

Ja, hvor er de skønne alle fire, og moderen er jo en stribemis som min
Bølle.
Det må være et kæmpearbejde at gøre de fire små vant til mennesker (og hunde
, når moderen er så menneskesky.

Hvor er det godt, at der findes mennesker med hjertet på rette sted som dig,
Heidi.

Held og lykke med at finde gode hjem til de små, når den tid kommer.

venlig hilsen, Anelise

Fra : ager

Dato : 12-05-09 05:59

skrev i meddelelsen news:gu79up$15ed$1@newsbin.cybercity.dk...
> Så er der dugfriske billeder af min plejefamilie, en vildkat og hendes 4
> små rollinger:
>
> De er 5 uger og der er billeder her:

> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Nurhh hvor er de kære! ((-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 16-05-09 11:55

Hej Heidi..

Øj de er kære de små skal du af med dem ? jeg har en familie som søger
en ny killing/ungkat da de lige har mistet deres...
OBS..det bliver en indekat !!!!

Hilsen Majbritt

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 16-05-09 23:03

> Øj de er kære de små skal du af med dem ? jeg har en familie som
> søger
> en ny killing/ungkat da de lige har mistet deres...
> OBS..det bliver en indekat !!!!

Ja, men de kommer på Kattens Værns internat på Frederiksberg når den tid
kommer.
Deres mor er indfanget på en rekvisation så jeg passer blot de små for dem.
På internatet bliver de dyrlægetjekket og vaccineret før de kommer ud til
adoption, det er bedst sådan for alle parter :)

Der ligger et par videoer på Youtube (beklager lydsiden)
http://www.youtube.com/watch?v=fCsa6KDMv3U&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=k-VdK3_eEvU&feature=channel_page

og billeder på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=860

Og husk, det er bedst for en ren indekat, at være to, hvis du spørger mig.
Det er også mindst dobbelt så sjovt at habe to katte, at se dem tumle rundt,
er værd alt i verden :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 17-05-09 16:38

Enig..