hvorfor er det lige at katte er så vidunde~
Fra : Sabina H.

Dato : 17-04-09 16:38

ja jeg kom til at tænke på netop det i dag... og har nok konkluderet at det
er deres fabelagtige personligheder... man kan have 10 katte med 10
personligheder, men såsandelig også have en kat med 3 forskellige
personligheder ;) og hvor er det skønt...

den kat i mit hus der har absolut mest personlighed er Mysli... han er ikke
et år endnu men vejer alligevel snart 5 kg og er en velvoksen herre....
trods det mener han selv at han er lille bitte, og tror indædt på at HVER
gang han bliver opdaget i noget han godt ved han ikke må, så kan han gemme
sig, og vi kan ihvertfald ikke se ham...
det er underordnet om han gemmer sig bag en lille potteplante i
køkkenvinduet, når han er på køkkenbordet, i bunden af håndvasken når han er
der, eller prøver at falde i et med tromlen i tørretumbleren...

det ser altså bare så skægt ud, når den store kat, opdager at han er bustet,
og så kryber sammen bag et eller andet og tror han er usynlig ;) og når han
så bliver fjernet fra situationen bliver det med småfornærmede miv og brum
gjort opmærksom på at det skisme ikke passer herren ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-09 17:44

In news:49e8a24b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
Sabina H. <sabina@mandezonen.dk> typed:
> [...]
> ;) og når han så bliver fjernet fra situationen bliver det med
> småfornærmede miv og brum gjort opmærksom på at det skisme ikke

Er du sikker på, at det ikke er en struds du har ? LOL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Stig Johansen

Dato : 17-04-09 18:35

Tove Krieger wrote:

> In news:49e8a24b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
> Sabina H. <sabina@mandezonen.dk> typed:
>
> Er du sikker på, at det ikke er en struds du har ? LOL

He - sådan gjorde vores også da han var knap et år.
Listede hovedet, eller måske også noget af kroppen, ind under en pude, og
vupti, så er man væk - troede han.
Selv om han formåede at skjule kroppen, så glemte han lige at den der hale
stikker ud

Stig Johansen

Fra : Klaus G.

Dato : 17-04-09 23:45

> [...]
> ;) og når han så bliver fjernet fra situationen bliver det med
> småfornærmede miv og brum gjort opmærksom på at det skisme ikke
Ja, gad vide hvad de tænker nogen gange :)

Vores hunkat, Nala... Når man tager hende i at lave unoder, så spiller hun
uskyldig. F.eks. hvis hun bakser løs inde under kludetæppet der ligger i
gangen, så det ender i den anden ende og man lige siger "ehm, hvad tror du
lige at du laver". Så trækker hun hovedet ud, kigger på en....og så begynder
hun at snuse lidt til dørkarmen, så til en sko osv. og ligner en der tænker
"jeg lave da ikk noet...." alt imens begge forpoter/klør sidder totalt meget
fast i tæppet og bagbenene lige er blevet færdige med at sparke.

Præcis samme stunt laver hun også, hvis man ser hun er klar til at angribe
Strit(vores hankat). Hun er helt flad mod gulvet, store øjne, knurrehårene
peger fremad, røven vrikker og er bare TOTAL klar på at nakke den anden kat.
Afbryder man så ved at sige "hvad laver du", så begynder hun også at snuse
lidt til den kasse hun ligger bagved som om det var det hun altid lavede når
hun lå på den måde :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Sabina H.

Dato : 18-04-09 06:42

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> kat. Afbryder man så ved at sige "hvad laver du", så begynder hun også at
> snuse lidt til den kasse hun ligger bagved som om det var det hun altid

hehee, det er skide sjovt det der, når de VED de gør noget der ikke er helt
ok, og så prøver at afvæbne det, eller lade som om at det bestemt ikke er
tilfældet ;)
--
Knus,
Sabina