Brumbasser
Fra : Allan G

Dato : 10-04-09 11:32

Hej Ng, ja hvis der er nogen tilbage der læser

Er det kun mine katte der fuldstændigt ignorerer brumbasser, lidt som
havnemåger.

Det er nok noget de har lært,Ja klog af skade, men det er nu sjovt at se at
en flue får stor opmæksomhed, men en brumbasse bliver totalt ignoreret.

Hvad med jeres katte og brumbasser ?

Mvh Allan

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 10-04-09 11:38

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at en flue får stor opmæksomhed, men en brumbasse bliver totalt ignoreret.

Hej Allan

Mine katte ignorerer dem også, men min yngste labrador er meget interesseret
i dem, så jeg må holde skarpt øje med, at hun ikke får dem i munden.
Brumbasserne er især interesserede i mine juleroser og påskeliljerne.

God påske
Anelise

Fra : Allan G

Dato : 10-04-09 12:52

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> munden.
> Brumbasserne er især interesserede i mine juleroser og påskeliljerne.

Og god påske til dig, men her er brumbasserne vist mest intereseret i om de
kan bo her inde.
Hmm det kan jo værer det var den samme der kom ca 15 gange på besøg i stuen
gennem den åbne havedør Og hvor kattene ikke så den. Hehe.

Ja hvad ved jeg om brumbasser, lige udover at de bider.
Ja de stikker ikke men bider hård gang på gang, pas på brumbassene

Og med julerose og Påskeliljer ja de er nok ikke så gode for vores 4
benede kæledyr.
Om det er Hunde eller katte.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 14:39

Allan G wrote:
> [...]
>
> Det er nok noget de har lært,Ja klog af skade, men det er nu sjovt
> at se at en flue får stor opmæksomhed, men en brumbasse bliver totalt

Hejsa

Her i huset går den vilde jagt når Buster får øje på en Brumbas.
Nu har der været en inde i havestuen to gange på et par dage. Begge gange
har jeg opdaget den, og fået hjulpet den ud i friheden igen.
Men Buster har været meget interesseret i den, og jagtet den. Og til sidst
kigget surt på mig når jeg har fået hjulkpet den ud.

Louise

Fra : oz3bto

Dato : 10-04-09 14:35

> [...]
> at en flue får stor opmæksomhed, men en brumbasse bliver totalt ignoreret.

Her i huset er brumbasser jagtet x 3
Speedy tager de lavtgående .. Stumpen springer ubesværet 2m lodret op for at
få fat i dem og skulle de komme for tæt på hunden så nupper han dem

Fra : Kate

Dato : 10-04-09 18:57

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Hvad med jeres katte og brumbasser ?

Hverken brumbasser eller fluer får nogen opmærksomhed her. Deaværre kan
de godt finde på at jage hvepse, hvilket jeg ikke er glad for. Lante
blev for flere år siden stukket i poten, men det har han sikkert glemt
alt om, selvom det dengang helt klart gjorde ondt og jeg blev helt
rundt på gulvet. Heldigvis skete der ingenting.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan G

Dato : 11-04-09 14:54

Hehe nu er den her igen Brumbassen
Og kattene er så ligeglade, det er lidt det samme som med den mus de fangede
4 gange og tilsidst slap løs i mit bryggers.
Nå nu er kampen gået ind, den brumbasse skal ikke bygge hjem i min stue. Som
med musen der boede 14 dage under vaskemaskinen.