Så var min flugtkonge på flugt igen.
Fra : Allan G

Dato : 06-04-09 19:21

Hehe ja Rocke er lidt af en Hudini når han vil den slags.
Nej han var igen på springtur her i går aftes.

Men jeg fik fanget ham, ja han var på springtur her i sidste uge, så min
kattelem ud til det fri var åben.
Det er en kattelem i bryggersdøren fra dengang mine katte måtte den slags,
men nu er der ´lukket´, ja der sidder en rustfri stang og spærrer for al
udgang.
Den ´bliver kun brugt som nødindgang, når det kræves.
Nu havde han været på springtur i sidste uge, så den var stadigvæk åbent.

Hæhæ jeg kan jo lukke døren til bryggerset. og den dør var lukket.

Så der sad han et par timer.

Normalt sladre min anden kat Rocke når Kosmos er faldet ud på den forkerte
side af hegnet. Men lige her havde han vist ikke set det.

Nå, Kattelemmen til haven blev lukket og Rocke blev lúkket ud fra
bryggerset.

Hold da op hvor han vidste den var gal, ja normalt ligger han i fodenden af
sengen når jeg vågner, Eller den nedre 3 del af sengen. Men nej ikke denne
gang.

Og jeg trak den lige et par timer merer med lukket op ud til haven.
Det er nu syndt for Kosmos, ja for han har jo ikke gjort noget galt.
Så derfor blev der hurtigt åbnet, Og vi gik en runde langs hegnet, Ja mig og
kattene.
Tror i lige han sagde undskyld ham der Rocke, da vi kom til hullet væltede
han om på ryggen og ville kløes på maven, ja det kan han godt lide, Det er
vist en rigtig god unskyldning fra en kat

Hehe.
Og jeg har lappet hegn hele dagen.

Mvh allan

Fra : Allan G

Dato : 06-04-09 19:25

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse

hold da op Kosmos er en engel Og Rocke er lidt besværlig

Jeg fik vist lige skiftet et par navne.

Fra : Kate

Dato : 08-04-09 17:16

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> "Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse
>

> hold da op Kosmos er en engel Og Rocke er lidt besværlig
>
> Jeg fik vist lige skiftet et par navne.

Hahahaha. Ja, det er tydeligt at mine drenge er de rene engle samlignet
med dine Mine har ikke været over hegnet siden det blev sat op.
Tilgengæld finder de indimellem på at småslås, det irriterer mig, for
så råber g skriger de.
Det er lidt spøjst. Der er flyttet en ny kat ind ved siden af, tydeligt
en hunkat da den er trefarvet. Hun er åbenbart ret interessant, for det
giver ikke ballade når hun prøver at kravle op til skadereden i træet i
skellet. Drengene sad i går med åben mund og polypper og stirrede på
hendes forsøg på at få skadesteg. Det blev ved forsøget, for skaderne
ville ikke have hende der

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan G

Dato : 08-04-09 18:51

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Hehe det her var nu ikke over indhegningen, nej det var jo min skyld igen
igen. Nej han fik løftet hegnet med snuden, og derefter var der frit spil
mellem det gamle hegn og det nye.

Og han har vist lavet en aftale med mig før om at hvis han har 3 ben på
jorden og kan gå igennem, ja så er det min skyld

Jeg er vist for nem at snyde
Nej Rocke er vist Rocke, og det har jeg vænnet mig til.

Ja de bor her jo også.

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 08-04-09 21:03

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> Hehe ja Rocke er lidt af en Hudini når han vil den slags.
> Nej han var igen på springtur her i går aftes.

hehe jeg var skam så heldig at jeg modtog en lille gave her i nat, eller
lige da solen stod op.

Så jeg sagde nej tak til død fuglegave i sengen. og så bliver vi jo ikke
bedste venner mig og Rocke?
Hehe Nej der er vist grænser for gaver man vil have, Ja så kan de fedte nok
så meget de der katte

Ævv men det var vist nok så fint ment af ham

Han er tilgivet, og fuglen er væk.

Men hold da op for en fest der har været på toilettet med fjerd over det
hele.
Det med sengen, ja Da jeg vågnede tog han den selv væk.

God kat.

Så er det vist op til mig at fjerne de der fjerd i hele huset

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 08-04-09 21:54

> Så er det vist op til mig at fjerne de der fjerd i hele huset

Jeps, fjer smager ikke godt. Alle katte forventer at vi mennesker ryder
op efter dem

--
Kate

gerne ældre.