Loppe / Flåt middel
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-09 14:18

Så er flåterne begyndt at bide - og Frontline virker ikke så godt mere på
rødderne, hvad kan i anbefale istedet/ hvad bruger i selv?
Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-04-09 15:39

In news:49e1ebd1$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
hybrid <ask4it> typed:
> Så er flåterne begyndt at bide - og Frontline virker ikke så godt
> mere på rødderne, hvad kan i anbefale istedet/ hvad bruger i selv?
> Mvh Carina
> www.aussies.dk

Jeg har ikke selv hund mere, men Ex-Spot og Bayvantic skulle begge være
meget effektive til behandling af hunde. Man skal huske at ingen af disse to
midler under *nogen* omstændigheder må bruges til katte.

Jeg brugte i sin tid Frontline Combo til mine katte, men det virker ikke
rigtigt mere, så jeg må i gang med tægetangen når/hvis jeg opdager tæger.
Jeg vil foreslå at du investerer i en tægetang. Jeg købte min hos dyrlægen
for 25,- kr., sådan én er rigtig god, og den fjerner tæger i et snuptag.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 16:13

hybrid, skrev:
> Så er flåterne begyndt at bide - og Frontline virker ikke så godt
> mere på rødderne, hvad kan i anbefale istedet/ hvad bruger i selv?
> Mvh Carina

Hvidløg (i foderet) skulle efter sigende have en forebyggende effekt,
under alle omstændigheder er det sundt for hunden.
Mine får tit ½ fed i deres mad, jeg synes ikke jeg kan lugte noget
på dem af den grund.

/Jens