Ulogisk :-)
Fra : Pwh

Dato : 10-04-09 13:15

Havde et mindre kontrovers med en ung tøs nede ved Damhussøen
idag hvor mine hunde lige har taget hul på badesæsonen.
Hun kom løbende med sin AmBull(blanding) i snor og begyndte
på 6-7M afstand at råbe til mig om at give mine snor på.
Lidt svært at svømme med snor på, så jeg ignorerede hende blot
Hun blev så mere og mere ophidset og gabte op om at jeg ikke havde
styr på mine hunde, ok lille dame, hvordan kan du sige du har styr
på din når du bliver nød til at give den snor på, ulogisk for mig
Så kæftede hun op om at det foreskrev loven altså,
gæt selv hvad jeg svarede på det, vinderen får 5 skumbananer

For mig er det også ulogisk at vi andre med fredelige hunde skal
underlægges dem der har valgt en agrassiv race, det nægter jeg altså.
De kan give den mundkurv på eller lade den blive derhjemme.

Ud over det synes jeg også det er en skodmåde at lufte hund på
at tage den med på løbetræning i snor, hvilken fornøjelse har hunden
af det, det virker mere på mig som om at folk bare skal have overstået
motioneringen på den letteste måde, sgu da ikke fair overfor hunden.

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 10-04-09 15:41

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af det, det virker mere på mig som om at folk bare skal have overstået
> motioneringen på den letteste måde, sgu da ikke fair overfor hunden.

Måske hun var nervøs for at dine hunde kom farende over til hende

Jeg kan sku selv finde på at råbe en person med løsgående hunde an.. Normalt
efterfulgt af at min hund ikke har det videre godt med andre hanhunde

100% kommer der en fremmed hund farende hen til Bugsy så fare han i
flæsket på dem uanset hvor fredelige de er .. Med undtagelse af tæver

Kommer de derimod med ejeren i snor så er er oftes intet

Fra : Ralph

Dato : 10-04-09 16:03

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> Kommer de derimod med ejeren i snor så er er oftes intet

DET ville s'gu nok virke bedre i mange tilfælde

--
Ralph

Fra : Pwh

Dato : 10-04-09 16:21

Ralph, skrev:
> "oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
>
> DET ville s'gu nok virke bedre i mange tilfælde

Hendes hund var da så stor og stærk at jeg havde min
tvivl om hvem der havde hvem i snor

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 10-04-09 16:19

oz3bto, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Måske hun var nervøs for at dine hunde kom farende over til hende

Sikkert nok, men de viste nu ingen tegn på at ville gører det
da de var optaget af at svømme i søen.

> Jeg kan sku selv finde på at råbe en person med løsgående hunde an..
> Normalt efterfulgt af at min hund ikke har det videre godt med andre
> hanhunde

Det er for så vidt også ok med mig, gider bare ikke at sådan en tøs
skal begynde og kommanderer med mig eller mine hunde,
men straks beskylde mig for ikke at have styr på dem.
Så går jeg i baglås, sådan er jeg altså indrettet

> 100% kommer der en fremmed hund farende hen til Bugsy så fare han i
> flæsket på dem uanset hvor fredelige de er .. Med undtagelse af tæver

Godt jeg ikke har sådan en hund, det må værer anstrengende.

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 10-04-09 21:11

> [...]
> Så går jeg i baglås, sådan er jeg altså indrettet

> Godt jeg ikke har sådan en hund, det må værer anstrengende.

Sådan bliver hunde desværre når de gentagende gange er blevet overfaldet af
løsgående hunde

Fra : Pwh

Dato : 10-04-09 16:34

oz3bto, skrev:
> [...]
> flæsket på dem uanset hvor fredelige de er .. Med undtagelse af tæver
>
> Kommer de derimod med ejeren i snor så er er oftes intet

Glemte lige at spørge.
Hvordan så hvis Bugsy selv er fri og der kommer en hanhund rendende,
ryger han så også i flæsket på den.

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 10-04-09 21:12

> Glemte lige at spørge.
> Hvordan så hvis Bugsy selv er fri og der kommer en hanhund rendende,
> ryger han så også i flæsket på den.
>
> /Jens

Hvis den kommer farende hem til ham ja .. Nu er det sådan at jeg aldrig
slipper ham hvor de er andre og kommer den endelig andre så kalder jeg ham
til mig hvilket jeg altid kan

Fra : Pwh

Dato : 11-04-09 08:05

oz3bto, skrev:

> Hvis den kommer farende hem til ham ja .. Nu er det sådan at jeg
> aldrig slipper ham hvor de er andre og kommer den endelig andre så
> kalder jeg ham til mig hvilket jeg altid kan

Men du forventer vel ikke at resten af verden skal indrette sig efter
at Bugsy ikke bryder sig om andre hanhunde.
Det er vel i bund og grund dit og hans problem som i ikke
kan tørrer af på andre

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 11-04-09 13:35

> [...]
> at Bugsy ikke bryder sig om andre hanhunde.
> Det er vel i bund og grund dit og hans problem som i ikke

Nej jeg forventer bare at i andre overholder lovgivningen mht. løse hunde
Nok må hunde gå løs men man skal kunne styre dem .. dvs. at man kan kalde
dem til sig uanset hvad og har styr på dem såen generelt

En hund der er blevet overfaldet så mange gange som Bugsy så bliver de
altså sådan

Fra : Pwh

Dato : 11-04-09 14:03

oz3bto, skrev:

> Nej jeg forventer bare at i andre overholder lovgivningen mht. løse
> hunde Nok må hunde gå løs men man skal kunne styre dem .. dvs. at man
> kan kalde dem til sig uanset hvad og har styr på dem såen generelt

Det er vi helt enige om, der er bare mange der ikke kan leve
op til det krav, men heldigvis er de færreste hunde så agrassive.

> En hund der er blevet overfaldet så mange gange som Bugsy så bliver
> de altså sådan

Enten det, eller bliver skræmt, ved ikke hvad der er værst.
Men hvor er han dog blevet luftet siden han er blevet overfaldet
så mange gange.
Jeg mindes ikke at mine nogenside er blevet hvad jeg vil
kalde for overfaldet. Måske nok chikanret eller provokeret,
men overfald med bid og det hele er de da foskånet for
og de bliver da slæbt samtlige kilometre rundt i geografien

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 11-04-09 16:20

> [...]
> men overfald med bid og det hele er de da foskånet for
> og de bliver da slæbt samtlige kilometre rundt i geografien

Vi fik ham fra et ældre ægtepar af der ikke magtede ham mere
Sener fandt vi så ud af at der var en del flere grunde

Nu er han jo også slædehund og der er hannerne altså ret hårde ved hinanden

Fra : Pwh

Dato : 11-04-09 16:59

oz3bto, skrev:

> Vi fik ham fra et ældre ægtepar af der ikke magtede ham mere
> Sener fandt vi så ud af at der var en del flere grunde

En af grundene til at jeg aldrig skal have en genbrugshund,
ved aldrig hvad den har med af lig i lasten.

> Nu er han jo også slædehund og der er hannerne altså ret hårde ved
> hinanden

Igen dit og Bugsy's problem og ikke resten af verdens.
Ligesom med hende tøsen jeg mødte, ikke mit problem
hvis hendes hund er asocial, men hendes.

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 11-04-09 19:03

> [...]
> Ligesom med hende tøsen jeg mødte, ikke mit problem
> hvis hendes hund er asocial, men hendes.

Nu er det jo netop hunde som dine der delvis har ødelagt Bugsy .. løsgående
hunde som folk ikke havde styr på

Iøvrigt hvis jeg komme gående med Bugsy i snor og du kommer med dine uden
snor og de fare hen til Bugsy så han naturligtvis forsvare sig.. Skulle
det resultere i en skadet hund så er det dig der har problemer såfremt det
ikke er i en hundeskov

Fra : Pwh

Dato : 11-04-09 19:36

oz3bto, skrev:

> Nu er det jo netop hunde som dine der delvis har ødelagt Bugsy ..
> løsgående hunde som folk ikke havde styr på

Den må jeg lige have en gang mere.
Hvorfor skal mine hunde lægges til last for hvad andres gør.
Mine er der 110% styr over og de er ikke agrassive,
hvordan kan den slags hunde have ødelagt Bugsy.

> [...]
> sig.. Skulle det resultere i en skadet hund så er det dig der har
> problemer såfremt det ikke er i en hundeskov

Mine ville sansynligvis dårligt gide glo på Bugsy, og da slet ikke
fare hen til ham, tror du det er et par kåde hvalpe jeg har.
Større sansynlighed for at Bugsy ville prøve at springe på min tæve,
det ville han så hurtigt lærer var en ret dårlig ide

Hvad du mener med at det er mig der har problemet forstår jeg ikke,
det er da i sidste ende en af hundene der har problemet, da det er
dem og ikke mig eller dig der bliver bidt.
Har Bugsy virklig så let til biddet bør du da give ham en mundkurv på
når du lufter ham, der kan da komme en glad unghund rendende som bare
vi sige davs, det skal den vel ikke slagtes for.

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 11-04-09 20:26

> Den må jeg lige have en gang mere.
> Hvorfor skal mine hunde lægges til last for hvad andres gør.
> Mine er der 110% styr over og de er ikke agrassive,
> hvordan kan den slags hunde have ødelagt Bugsy.

Løsgående hunde som ejerne åbenbart troede de kunne styre ... Hvilket du
åbenbart stoler 100% på at du kan med dine

> [...]
> Større sansynlighed for at Bugsy ville prøve at springe på min tæve,
> det ville han så hurtigt lærer var en ret dårlig ide

Hvis jeg har har sagt til ham at han skal glemme det så er han egentlig
pisseligeglad med andre hunde sålænge de holder afstand.. Iøvrigt kun
hanhunde der er problemer med.. Specielt mørke/sorte

> [...]
> når du lufter ham, der kan da komme en glad unghund rendende som bare
> vi sige davs, det skal den vel ikke slagtes for.

Tjaa hvis jeg har gjort dig opmærksom på at min hund ikke vil snakke med
dine (Kan man ret hurtig mærke på Bugsy ) og du ikke kan holde dem tilbage
så kan jeg henvise til hundeloven´s §3
""§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade
hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en
person, som har fuldt herredømme over dem""

Fatter en fremmede unghund ikke at Bugsy ikke vil snakke med ham (Hvilket
han også tydeligt fortæller) ja så må den jo tage de hug det giver .. Det
har bla. min mutters lab lært på den hårde måde

Fra : oz3bto

Dato : 11-04-09 20:31

> [...]
> han også tydeligt fortæller) ja så må den jo tage de hug det giver .. Det
> har bla. min mutters lab lært på den hårde måde

Også lige en henvisning mere

Stk. 3. Uden for København, Frederiksberg og Gentofte samt byer med over
15.000 indbyggere skal schæferhunde, dobermannpinschere, rottweilere,
buldogge, boksere, newfoundlændere, sct. bernhardshunde, grand danois'er,
leonbergere, skotske hyrdehunde, broholmere, mynder, dalmatinere, hønsehunde
(tysk korthår, pointer, setter, griffon), krydsninger af disse racer samt
enhver større hund, der efter sin race eller sin karakter kan sidestilles
med de nævnte hunde, føres i bånd eller holdes indelukket eller forsvarligt
bundet fra solnedgang til solopgang, dog mindst i tiden fra kl. 18 til kl.
6. Bestemmelsen gælder ikke hunde, der benyttes af politiet, hæren, skov- og
jagtbetjente, vagtselskaber o.lign., eller jagthunde, der af en person, der
har fuldt herredømme over dem, anvendes til jagt inden for den i jagtloven
fastsatte jagttid.

Umiddelbart ville jeg mene at dine lab blandinger vil høre under der
OK du boede vist også i kbh. området ,.. Lidt andre regler i spil der
åbenbart

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 08:01

oz3bto, skrev:

> Også lige en henvisning mere

Gab
Går du selv så højt op i paragraffer, er det ikke dig der for nylig
skrev i bilgruppen at du havde fået en bøde for at efterlade en ulåst
bil foran en pizzaria, en bøde du fandeme ikke ville betale.
Eller husker jeg helt galt.

> [...]
> skov- og jagtbetjente, vagtselskaber o.lign., eller jagthunde, der af
> en person, der har fuldt herredømme over dem, anvendes til jagt inden

Dvs at hvis jeg boede uden for Kbh området måtte jeg jo med loven
i hånden kunne lufte mine hunde trådløst så længe det er lyst.
Egentligt en pudsig regel, gad vide hvordan den er opstået.

> Umiddelbart ville jeg mene at dine lab blandinger vil høre under der
> OK du boede vist også i kbh. området ,.. Lidt andre regler i spil der
> åbenbart

Jeg bor i Rødovre ved Kbh og falder ind under reglen
med at de skal værer under kontrol.
Dog er der mange steder lokalt skiltet med at de skal
værer i snor, det kan man så vælge at rette sig efter eller
lade værer, gæt selv hvad jeg gør (2 skumfiduser i præmie)

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 07:49

oz3bto, skrev:

> Løsgående hunde som ejerne åbenbart troede de kunne styre ...
> Hvilket du åbenbart stoler 100% på at du kan med dine

Jeg har styr på mine, og de er ikke agrassive.
Det kan vist kun værer svært at forstå for en person der ikke
selv har styr på sin agrassive hund, men den slags hunde findes altså

> Hvis jeg har har sagt til ham at han skal glemme det så er han
> egentlig pisseligeglad med andre hunde sålænge de holder afstand..

Hvad skal den afstand så værer ???
Til tider er hunde altså nød til at passerer hinanden på kort afstand,
kan Bugsy ikke klarer det må i da skifte fortorv og holde jeg til steder
hvor der er god plads, så fredelige hunde kan gå i fred.

> Iøvrigt kun hanhunde der er problemer med.. Specielt mørke/sorte

Så har min Tyson jo et problem, godt han så er 50% størrer end Bugsy

> Tjaa hvis jeg har gjort dig opmærksom på at min hund ikke vil snakke
> med dine (Kan man ret hurtig mærke på Bugsy ) og du ikke kan holde
> dem tilbage så kan jeg henvise til hundeloven´s §3

Det er også fair nok hvis du har advaret,
du skal self kunne lufte din hund i fred.

> Fatter en fremmede unghund ikke at Bugsy ikke vil snakke med ham
> (Hvilket han også tydeligt fortæller) ja så må den jo tage de hug
> det giver .. Det har bla. min mutters lab lært på den hårde måde

Kommer an på hvad du mener med hug, hvis det indbefatter at du
synes det er ok at bugsy bider hul i den er du ikke helt rask i mine øjne.
Tyson har da også mange gange sat overgearede/provokerende unghunde
på plads, det kan se voldsomt ud, men han bider dem sgu da ikke.
Angel skal chikaneres ret groft før hun tænder af, men så siger hun
også fra så den mest tumpede hund fatter det.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-04-09 11:46

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Jeg mindes ikke at mine nogenside er blevet hvad jeg vil
> kalde for overfaldet.

Øhm Jens du har da vist enda vist billeder af Tyson efter han blev bidt af
en kamphund.
Kniber det med demensen

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 12:47

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Øhm Jens du har da vist enda vist billeder af Tyson efter han blev
> bidt af en kamphund.
> Kniber det med demensen

For det første var det stadig ikke en kamphund (fortalte jeg dig også sidst),
men en Dogo Argentino (bruges til vildsvinejagt)
For andet har jeg aldrig påstået at Tyson blev overfaldet, han blev bidt,
men det var fordi han knurrede af den forkerte hund pgr en pind.
Et overfald betragter jeg som at en hund kommer løbende og kaster
sig frådende over en anden hund, alt andet må hører ind under alm slagsmål.
Dem har både Tysom og Angel da været indblandet i et par stykker af,
men ikke ret mange, og kun med Dogo'en flød der blod.
Jeg er hurtig til at få stoppet den slags pjat inden det udvikler sig.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-04-09 13:25

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> For det første var det stadig ikke en kamphund (fortalte jeg dig også
> sidst),
> men en Dogo Argentino (bruges til vildsvinejagt)

Det er vistnok også en af dem jeg ville betegne som muskelhund.

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 15:58

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Det er vistnok også en af dem jeg ville betegne som muskelhund.

Jeps, men hundekamp har de mig bekendt aldrig været avlet til.
En hidsig satan kan jeg fortælle dig, og hun var hurtig som et lyn,
et vildsvin er nok heller ikke sådan lige at bide skeer med

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 10-04-09 17:07

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> For mig er det også ulogisk at vi andre med fredelige hunde skal
> underlægges dem der har valgt en agrassiv race, det nægter jeg altså.

Næh, det kan du godt have ret i, men så sent som idag skræmte min fredelige
Rissa et ældre ægtepar (på 200 m's afstand valgte de at skifte retning -
selvom jeg gjorde mine til at få snor på hende), en lille dreng som hoppede
af sin cykel, og IKKE var tryg, en anden lille dreng som ikke fik spillet
fodbold de 2-3 minutter det tog os at komme ud af "farezonen" og det selvom
hunden gik som klistret til mit venstre knæ. Jeg har ellers ALTID forsvoret
at jeg ikke vil have en hund andre er bange for, og ja, hun er da en stor
sort hund, men dels har jeg styr på hende og dels vil hun ALDRIG nogensinde
bide nogen.

--
Ralph

Fra : Pwh

Dato : 10-04-09 17:24

Ralph, skrev:
> [...]
> en hund andre er bange for, og ja, hun er da en stor sort hund, men
> dels har jeg styr på hende og dels vil hun ALDRIG nogensinde bide

Tja, og hvad skal man gører ved det.
Du gør som jeg læser det alt for at signalerer at du har styr
på din hund og den er fredelig, mere kan du ikke gører.
Jeg oplever det heldigvis sjældent selv da de fleste tager mine
for et par Labber, som jo er en race de fleste opfatter som fredelig.
Faktisk oplever jeg langt tiere at folk stopper op for at kæle dem

Det vil dog ikke afholde mig fra sikkert næste gang at få
en rottweiler så jeg endelig kan få den respekt som man
vel som hundeejer har krav på

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 10-04-09 18:05

> Det vil dog ikke afholde mig fra sikkert næste gang at få
> en rottweiler så jeg endelig kan få den respekt som man
> vel som hundeejer har krav på

Så kan du jo ofre lidt mere og få en ordenlig hund - læs Riesenschnauzer.

--
Ralph - som faktisk er ret gode venner med en Rotte.

Fra : Pwh

Dato : 10-04-09 18:51

Ralph, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så kan du jo ofre lidt mere og få en ordenlig hund - læs
> Riesenschnauzer.

Så længe den kan skræmme børn og pensionister
er det fint nok

/Jens (hvis hunde ikke engang skræmmer katten)

Fra : /Peter

Dato : 11-04-09 06:36

> [...]
>
> For mig er det også ulogisk at vi andre med fredelige hunde skal
> underlægges dem der har valgt en agrassiv race, det nægter jeg altså.

Skider du også på fædselsreglerne ?

Fra : apollo14

Dato : 11-04-09 08:08

/Peter skrev:

> Skider du også på fædselsreglerne ?

Hvilken lov overskriver Pwh ????

Du kører måske aldrig for hurtig, kører over for gult lys, smider papir
på gaden, dytter af andre ????

Fra : /Peter

Dato : 12-04-09 06:25

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken lov overskriver Pwh ????
>
> Du kører måske aldrig for hurtig, kører over for gult lys, smider
> papir på gaden, dytter af andre ????

Hvis hunde påbydes at ført i snor på omtalte sted,
er der vist ikke svært at forstå, eller fatter iu hundejere bare mindre
end andre folk?

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 08:04

/Peter, skrev:
> "apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis hunde påbydes at ført i snor på omtalte sted,
> er der vist ikke svært at forstå, eller fatter iu hundejere bare
> mindre end andre folk?

Det er påbudt med snor ved damhussøen.
Men hvordan skal mine hunde kunne svømme med snor på,
det eneste sted de har mulighed for det.

/Jens (hvis hunde lige straks skal ned og have en svømmetur)

Fra : oz3bto

Dato : 12-04-09 13:10

> Det er påbudt med snor ved damhussøen.
> Men hvordan skal mine hunde kunne svømme med snor på,
> det eneste sted de har mulighed for det.
>
> /Jens (hvis hunde lige straks skal ned og have en svømmetur)

Andre kan da finnt få deres hunde ud og svømme MED snor på .. Kræver bare
at ejeren ikke har vandskræk

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 16:05

oz3bto, skrev:

> Andre kan da finnt få deres hunde ud og svømme MED snor på .. Kræver
> bare at ejeren ikke har vandskræk

LOL
Jeg har så ikke vildt lyst til at svømme i Damhussøen
Bil har jeg ikke, så Damhussøen og Volden er de eneste
steder der er dybt nok til at de kan få svømmet inden
for den rækkevidde jeg har.

Men faktisk er det tit lidt af et tilløbsstykke, folk synes det
er evigt sjovt at se dem plaske rundt.
Lader også tit børnene smide pinde ud som de så henter,
det er noget ungerne kan bruge.
Fornærmer jeg så et enkelt menneske ud af 1000 kan jeg
fint leve med det, kan ikke gører alle tilfredse.

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 12-04-09 18:09

> [...]
> det er noget ungerne kan bruge.
> Fornærmer jeg så et enkelt menneske ud af 1000 kan jeg
> fint leve med det, kan ikke gører alle tilfredse.

Dine historier du fortæller for at retfærdiggøre dine handlinger,
lyder som det værste egoistiske vrøvl jeg længe har hørt.

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 18:34

/Peter, skrev:

> Dine historier du fortæller for at retfærdiggøre dine handlinger,
> lyder som det værste egoistiske vrøvl jeg længe har hørt.

Jamen Peter det er nu ikke løgn.
Da de var nede og bade i formiddags kom 3 mennesker
uafhængigt af hinanden med glade bemærkninger.
Hvis jeg mest oplevede brok og sure miner holdt jeg
mig sikkert væk.
At du gider brokke dig rager mig en høstblomst

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 12-04-09 18:48

> Jamen Peter det er nu ikke løgn.

Jeg sagde skam heller ikke det er løgn, men det gør ikke dine handlinge
mindre ulovlige

> Da de var nede og bade i formiddags kom 3 mennesker
> uafhængigt af hinanden med glade bemærkninger.

Havde de allesammen hund med?

> Hvis jeg mest oplevede brok og sure miner holdt jeg
> mig sikkert væk.
> At du gider brokke dig rager mig en høstblomst
Det er jeg ike i tvivl om.

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 18:56

/Peter, skrev:

> Jeg sagde skam heller ikke det er løgn, men det gør ikke dine
> handlinge mindre ulovlige

Har jeg vist heller aldrig påstået, og hvad så

> Havde de allesammen hund med?

Ingen af dem.
Men det er faktisk yderst sjældent at hundeejere brokker sig,
det er som regel gamle sure mænd der tror de bestemmer over andre.

Kan stadig huske et stort halvgammelt fjols der skulle til at stige
af cyklen for nok at tage fat i kraven på mig, da jeg venligt gjorde
ham opmærksom på at han nu legede med ilden spurgte han om
jeg da ville pusse hundene på ham.
Nej da svarede jeg, men de ville sikkert gører det helt af sig selv,
han fik ret travlt med at komme i saddlen igen
Der fik du lige en gratis gang vand mere på din mølle

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 12-04-09 18:17

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det er påbudt med snor ved damhussøen.
> Men hvordan skal mine hunde kunne svømme med snor på,
> det eneste sted de har mulighed for det.

Narrehat, du er godt eksempel på hvorfor der burde indføres
hundekørekort.

Fra : jopa

Dato : 12-04-09 18:30

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev

> Narrehat, du er godt eksempel på hvorfor der burde indføres hundekørekort.

Og du er et godt eksempel på hvorfor der er en mudderkastningsgruppe

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 18:41

jopa, skrev:
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev

> Og du er et godt eksempel på hvorfor der er en mudderkastningsgruppe

Det niveau skal vi ikke trækkes ned på

Bortset fra det kan jeg ikke se sammenhængen mellem
at jeg skal have et hundekørerkort og at jeg overtræder loven,
det kan jeg da stadig gører.
Folk der har alm kørerkort overtræder da rask væk færdelsloven

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 12-04-09 18:55

> [...]
> det kan jeg da stadig gører.
> Folk der har alm kørerkort overtræder da rask væk færdelsloven

Forskellen er nok at uden hundekørekort kan du ikke købe hund -på lovlig
vis
og du vil ikke være forsikret hvilket sikker er en gos ide med de løse
hunde du render rundt med.

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 19:01

/Peter, skrev:

> Forskellen er nok at uden hundekørekort kan du ikke købe hund -på
> lovlig vis

Og du tror selv på at de indrager kørerkortet for småforseelser,
men får sgu da heller ikke taget sit alm kørerkort uden det er
en grov overtrædelse, sgu da ikke en politistat vi lever i
At tage et evnt hundekørerkort er jeg helt sikker på jeg kan,
jeg har ret god forståelse for hunde og let ved at opdrage dem.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 18:37

/Peter, skrev:

> Narrehat

Hold kammertonen hvis du vil debaterer med mig.
Evner du ikke det bedes du venligst holde dig fra
at svare på mine indlæg.

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 12-04-09 18:56

> Hold kammertonen hvis du vil debaterer med mig.
> Evner du ikke det bedes du venligst holde dig fra
> at svare på mine indlæg.

Jeg debatterer skam ikke med dig jeg fortæller dig hvad jeg synes om dig
og dine handlinger!

Fra : Pwh

Dato : 12-04-09 19:03

/Peter, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg debatterer skam ikke med dig jeg fortæller dig hvad jeg synes om
> dig og dine handlinger!

Jamen det har du så gjort nu, du behøver så ikke at gentage
dig selv samtlige gange, forstod dig første gang
Dette er altså et debatforum, gider du ikke deltage i det
er det da bare at lade værer.

/Jens

Fra : Mads Petersen

Dato : 17-04-09 14:06

Pwh - nu har jeg efterhånden læst denne gruppe i et lang tid, og efterhånden
synes jeg dine historier bare handle om hvor fed du er og hvor lidt styr
alle andre har på deres dyr, du er ret selvfed ik?

Det er efterhånden til at brække sig over, satme trist mit første indlæg
skal omhandle dig.

Fra : Pwh

Dato : 18-04-09 08:23

Mads Petersen, skrev:
> Pwh - nu har jeg efterhånden læst denne gruppe i et lang tid, og
> efterhånden synes jeg dine historier bare handle om hvor fed du er og
> hvor lidt styr alle andre har på deres dyr, du er ret selvfed ik?

Synes nu at jeg skriver om meget andet også.
Men jeg skal vel ikke skamme mig over at have styr på mine hunde,
ville da lyve hvis jeg skrev noget andet

> Det er efterhånden til at brække sig over, satme trist mit første
> indlæg skal omhandle dig.

Hvorfor dog det, det tager jeg da som et kompliment

Ps.
Check lige http://www.usenet.dk/?side=citatteknik

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 21-04-09 21:39

Pwh, skrev:

> Hvorfor dog det, det tager jeg da som et kompliment

Nu har jeg tålmodigt ventet et par dage på svar Mads,
var alt hvad du evnede at diske op med et par surheder.
Så tror jeg ærligt talt heller ikke at gruppen går glip af ret meget
ved at du nøjes med at læse med og ellers holder din kæft.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 11-04-09 08:00

/Peter, skrev:

> Skider du også på fædselsreglerne ?

Det sker da ind imellem.
Jeg kan bare ikke helt se sammenhængen
med om tøsen havde styr på sin hund eller ej ?

/Jens