Great barrier reef
Fra : jimmi1311

Dato : 13-05-09 05:37

Hej Allesammen

Vi har lige købt en tur til Australien - Cairns. Og vi skal selvfølge
ud at snorkle og måske jeg også skal dykke et par dyk.

Men de ture jeg har set til de ydre rev, hvilket skulle være de
bedste, koster jo næsten det samme som flybilletten Er der nogen
som har nogle fif til hvordan det kan gøres billigere?

Andre tip modtages også gerne.

MVH
Jimmi

Fra : KB

Dato : 13-05-09 21:12

Hvis du har is i maven bliver restpladser solgt indtil få timer før afgang
og der er enorme summer at spare. Det er bare at kigge på
de tavler der står foran butikkerne. Priserne falder hele tiden.

Mvh.
Kenneth

Fra : Nicolai

Dato : 21-05-09 21:35

>Vi har lige købt en tur til Australien - Cairns. Og vi skal selvfølge
>ud at snorkle og måske jeg også skal dykke et par dyk.

Til Cairns og MÅSKE dykke?