camera
Fra : Anders

Dato : 09-05-09 16:53

Jeg leder efter et rimeligt kompakt camera og undervandshus, noget i retning
af det Bilka havde på tilbud for nogle måneder siden (Canon ixus 80is +
hus). Nu synes jeg at hele dagen er gået med at rode rundt på div. webshops
og søgemaskiner. Resultatet er noget rod - finder jeg et hus, kan cameraet
ikke købes i samme forretning eller er helt udgået og omvendt - nye
cameratyper men ikke noget undervandshus :(

Jeg er mest til Canon Ixus modellerne, det skal bruges både over og under
vandet, og af andre end mig (over vandet altså). Under vandet er mest "for
sjov" billeder, ikke noget prof. etc.

Er der nogen der liiiige tilfældigvis har set en pakkeløsning et eller andet
sted ? Fysisk forretning eller webshop er lidt ligemeget (en "rigtig"
forretning foretrækkes, meeen ....) Helst dansk shop, men UK kan også gå an.

Anders

Fra : KB

Dato : 10-05-09 00:31

www.kingfish.dk

Sea & Sea 1G
http://www.kingfish.dk/product_info.php?cPath=33_161_176&products_id=835&osCsid=90379129a3f899066eb5fbb2ee78dc6f
der reelt er et Ricoh GX100 kamera.

Fra : Jesper Beltoft

Dato : 10-05-09 07:07

Jeg købte mit ixus 950is inkl undervandshus på fotofun.dk. De var de
billigste da jeg købte for 1½ år siden

Jesper