Sådan kan Østersøen også være
Fra : Jan Birk

Dato : 04-05-09 16:36

...... den 3. maj ))

(de første par billeder)

Fladt som en pandekage og høj sol..

/Jan - som lige vil gøre jer andre misundelige

Fra : Jan Birk

Dato : 04-05-09 16:43
Fra : henrik_h_jensen@hotm~

Dato : 05-05-09 05:52

On 4 Maj, 17:42, Jan Birk <jan.b...@ivalid.domain.null> wrote:
> )
>
> http://pdyk.se/BILDGALLERI.html
>
> /Jan

Det ser godt ud.. men hva faen laver I på sådan en flot dag på sådan
en værdiløst vrag?!

Mvh.
Henrik

Fra : Jan Birk

Dato : 05-05-09 14:10

> Det ser godt ud.. men hva faen laver I på sådan en flot dag på sådan
> en værdiløst vrag?!

Så så, ikke håne Fandt een fin underkop ) og masser af tøj. Men
det passer ikke i størelsen

I øvrigt god sigt.

/Jan

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 05-05-09 10:01

On 5 Maj, 13:52, henrik_h_jen...@hotmail.com wrote:

> Det ser godt ud.. men hva faen laver I på sådan en flot dag på sådan
> en værdiløst vrag?!
>
> Mvh.
> Henrik

På den anden side er der ikke mange vrag du kan være indeni i to timer
uden at kede dig og uden at få deco
Fordi ting er værdiløse kan de nu godt være meget sjove og der er
heller ikke mange vrag herhjemme som egner sig til scooter
penetrering. Jeg synes nu det er meget sjovt først at gå ind i vraget
og derinde ind i en godsvogn fyldt med hundrede børnestole.
Maskinrummet giver også en god lang penetrering og her er der stadig
noget værdiløst tilbage
Det er også et af de få vrag man rent faktisk kan sige med sikkerhed
at der var 20 m sigt indeni

/Sune

Fra : Jan Birk

Dato : 05-05-09 17:27

> Maskinrummet giver også en god lang penetrering og her er der stadig
> noget værdiløst tilbage

Shhyyyy

/Jan

Fra : N/A

Dato : 05-05-09 17:27

Fra : N/A

Dato : 06-05-09 13:53

Fra : N/A

Dato : 06-05-09 13:53

Fra : henrik_h_jensen@hotm~

Dato : 05-05-09 10:42

Åhhh nej.. det skulle du ikke ha nævnt Sune! Nu kommer tvivlen jer
ikke til gode længere.. I er jo ikke rigtigt raske

Jeg havde nok taget en tur i Tivoli først og så dykket Gustloff hvis
jeg skulle sejle så langt..

Henrik

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 06-05-09 05:51

Både Gustloff og Steuben står højt på min liste og Patrik er ikke afvisende
selvom den polske kystvagt er pita
/Sune

Fra : Jan Birk

Dato : 06-05-09 13:53

> Jeg havde nok taget en tur i Tivoli først og så dykket Gustloff hvis
> jeg skulle sejle så langt..

Rigtigt, men nu havde vi jo et turpas

Du ringer bare når gummiflåden sætter kurs mod Gustloff i høj sol.

/Jan