Nyt forum
Fra : jakob@r-f.dk

Dato : 27-04-09 11:54

Hej

Vi har lavet en nyt forum for alle der er medlem af Dansk Sportsdykker
Forbund.

Det findes på adressen: http://www.dsf-forum.dk

Vær opmærksom på at man skal registrere sig og logge ind, for at se
alle fora.

vh

JakobJ
Roskilde Frømandsklub

Fra : Rolf Hansen

Dato : 28-04-09 11:01

Den 27.04.2009 kl. 19:54 skrev <jakob@r-f.dk>:

> Hej
>
> Vi har lavet en nyt forum

Hvad er der galt med det her :o
Og hvad er ideen med at sprede debatten ud på flere fora? Der er jo ikke
sådan at ny emnerne ligefrem drukne i den flittige debat som dykkerhorder
begår ;)

--
Venlig hilsen
Rolf Hansen

Fra : Lars Skov

Dato : 29-04-09 09:12

Hej

> Hvad er der galt med det her :o

Nå, men så må det jo være forbudt for DSF-medlemmer af skrive her for
fremtiden Jeg skynder mig at melde mig ud...

Mvh
Lars Skov

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 30-04-09 10:19