Rhodos og Dykning
Fra : Peter Rønnehøj Hanse~

Dato : 22-04-09 15:35

Har ledt forgæves efter lidt positivt om dykningen omkring Rhodos, hvis der
er nogen der har lidt positivt at sige om mulighederne for dykningen på
Rhodos vil jeg meget gerne hører om det

Med venlig hilsen
Peter Hansen

Fra : surrug@gmail.comfjer~

Dato : 24-04-09 20:53

Undersøgte det selv sidste sommer. Der var kun et sted, hvor der ikke var
dykkerforbud - en bugt i den nordvestlige del af øen (kalithea tror jeg).
Mit hotel lå ved bugten, så jeg snorklede for at få en idé om det ville være
værd at spendere dyk på. Det var det ikke. Snorkling OK, men dyk nej.

Mvh. Thomas

Fra : Søren Ravn

Dato : 29-04-09 10:02

"Peter Rønnehøj Hansen" <peter-alting@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der er nogen der har lidt positivt at sige om mulighederne for dykningen
> på Rhodos vil jeg meget gerne hører om det

been there, done that. I will never return

/Søren Ravn