Våddragt til fridykning/UV-jagt
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 21-04-09 05:59

Har brug for en ny våddragt til brug til fridykning/UV-jagt herhjemme
i de danske søer. Vil gerne høre andre erfaringer inden jeg køber en:

Standard / syet efter mål?
3 eller 5 mm?
Heldragt / to-delt?
Med eller uden hætte?
Med eller uden sokker?

Er der butikker i nærheden af Aalborg, der kan anbefales?

/Michael

Fra : petervaller@gmail.co~

Dato : 23-04-09 13:45

On 21 Apr., 13:58, "mbk...@hotmail.com" <mbk...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Med eller uden hætte?
> Med eller uden sokker?
>
> Er der butikker i nærheden af Aalborg, der kan anbefales?

Hvis det er til uv-jagt ville jeg foretrække en 7mm hele året. Det
bedste er helt klart en målsyet, den skal være med hætte og todelt.
Besøg dette forum og der finder du svar på alt i den retning
http://www.deeperdiving.dk/

Husk at man ikke må uv-jage i ferskvand.