15" tv er det stort nok?
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 16-05-09 12:01

Hej NG
Så er der blevet tid til at købe TV til CV'en. Jeg har kik på et lille 15"
TV med DVD og digitaltuner til små 1550,-. Er det stort nok? jeg sidder jo
bare 1,5 meter højst 2 meter væk fra apparatet. Har gode erfaringer med TV
hører jeg gerne fra jer.
mvh
Kurt

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-05-09 15:42

> [...]
> sidder jo bare 1,5 meter højst 2 meter væk fra apparatet. Har gode
> erfaringer med TV hører jeg gerne fra jer.

Vi har et 21" 4:3 i midten af vores 450'er - jeg kunne ikke forestille
mig mindre ville være sagen faktisk - det virker ret småt synes jeg.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-05-09 20:34

"Kurt Pedersen" <ktp.ktpttt@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bare 1,5 meter højst 2 meter væk fra apparatet. Har gode erfaringer med TV

Det er jo meget individuelt, herunder om man er begrænset af, at det f.eks.
skal stå i et skab.
Aldi solgte fornylig 19" med dvd og dvb-t digitaltuner, for vist nok 1600
kr. Hvis det er noget, kan du jo spørge, om de har flere på lager. Det er
ikke mange dage siden, jeg så nogen i min lokale Aldi.

Kurt

Fra : Brian

Dato : 16-05-09 21:23

Nu tager vi jo ikke på camping for at glo på fjernsyn.. Så vores lille 7"
dækker fint behovet.
Og sønnemand leger med andre børn på campingpladserne, og ser heller ikke
fjernsyn.

Så hvorfor tage et med i det hele taget ..?

Fra : Anette

Dato : 16-05-09 23:39

Brian wrote:
> [...]
> ikke fjernsyn.
>
> Så hvorfor tage et med i det hele taget ..?

Kys herfra, Brian :)
Vi har et 14" med og bruger det næsten aldrig. Vi har også bærbare pc'er
med, som vi, når vi er i udlandet, bl.a bruger til at se
DVDfilm på en sjælden gang....men ellers...nej, ferie er da ikke at se tv
eller gøre alt det man gør der hjemme, vel? :)

/ Antte

Fra : Ped

Dato : 17-05-09 08:29

Kurt Pedersen skrev:
> [...]
> bare 1,5 meter højst 2 meter væk fra apparatet. Har gode erfaringer med TV

Jeg har et 15", som jeg sidder omkring 2 meter fra. Det er fint til mig.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Brian Lund

Dato : 18-05-09 08:46

> [...]
> bare 1,5 meter højst 2 meter væk fra apparatet. Har gode erfaringer med TV

Er det til en vejrudsigt og en nyhedsrapportage en gang imellem er 15" alt
rigeligt..!
Har du tænkt dig at tage på camping for at se TV meget mere end 15 minutter
ad gangen skal du for det første skamme dig og for det andet nok overveje en
lidt større model!

Brian

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 19-05-09 18:49

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har du tænkt dig at tage på camping for at se TV meget mere end 15
> minutter ad gangen skal du for det første skamme dig og for det andet nok

Ah ha, du har altså en lidt større model. Du ser altså andet end
vejrudsigten og nyhedsrapportagerne, og dermed ser du altså mere end 15
minutter TV dagligt.

Det blev en 19" Viewpia der kommer i morgen. .
Kurt

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 19-05-09 19:02

"Kurt Pedersen" <ktp.ktpttt@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> minutter TV dagligt.
>
> Det blev en 19" Viewpia der kommer i morgen. .

Tsk -tsk - tsk - vi er da glade for vor 7" i CV'en

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 19-05-09 20:33

"Jesper Hedegaard" <eksisterer@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Kurt Pedersen" <ktp.ktpttt@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Tsk -tsk - tsk - vi er da glade for vor 7" i CV'en
Ja 7" det var jo sådan en jeg havde med på bededagsferien og så var det jo
så at All Stars skulle synge og da gik noget af sangen altså fløjten i de
små højtalere. Men da billederne er digitalt, så var de da i det mindste
kniv skarpe.

Fra : Brian Lund

Dato : 19-05-09 19:15

> [...]
> minutter TV dagligt.
>
> Det blev en 19" Viewpia der kommer i morgen. .

Jeg har et telt! Så nej jeg har ikke noget TV med på camping!

Min erfaring kommer fra min generelt meget TV-kigning (der hjemme), lige nu
er jeg "tvunget" til at se TV på min computer som har en 19" skærm, det er
endda lige småt nok set fra 3 meters afstand.

Brian

Fra : Jens Olsen

Dato : 19-05-09 19:50

On Mon, 18 May 2009 09:45:59 +0200, "Brian Lund"
<brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

> [...]
>ad gangen skal du for det første skamme dig og for det andet nok overveje en

Hæ - jeg klarer mig med en 13" her hjemme!

Jens