Erfaringer søges
Fra : Jan Boegh

Dato : 14-05-09 23:07

Hej campister

Har nogen her erfaring med City-camping Berlin-Siemensstadt?
Den virker fornuftigt placeret ved offentlig transport.

Skulle nogen være interesseret, har jeg lidt om en anden campingplads i
nærheden af Berlin her:
http://jan.boegh.net/Rejser/Camping/Pladser/Sanssouci/Camping_sanssouci.htm

vh
Jan

--
Jan Bøgh
Fotos på http;//album.boegh.net

Fra : KHH

Dato : 14-05-09 23:27

Jeg har ikke erfaring med denne plads, men vi lå på denne
http://www.country-camping.de/cct.htm en rigtig hyggelig plads, med masse af
natur.

Jeg fik faktisk nogen rigtige gode billeder af vildsvin og hjorte.

Det er absolut uden badeland, men til gengæld er der en "strand" ved den sø
campingpladsen ligger ved.

Det er en lille, men ganske hyggelig restaurant, hvor man for i øvrigt kan
bestille morgenbrød, til afhentning samme sted.