nypris på camplet
Fra : Farmer

Dato : 05-05-09 18:20

hej her i ng

nogen der har en ide om hvad en camplet gt fra 1978 har kostet fra ny

Mvh Brian.

Fra : Sten Bo

Dato : 06-05-09 09:44

"Farmer" <brikae@youmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej her i ng
>
> nogen der har en ide om hvad en camplet gt fra 1978 har kostet fra ny
>
> Mvh Brian.

Jeg har ikke svar - men måske kan man bore lidt i det herfra.
http://campletklubdk.mono.net/8806/Forside

Fra : Henrik Hauge Sørense~

Dato : 06-05-09 11:19

> Jeg har ikke svar - men måske kan man bore lidt i det herfra.
> http://campletklubdk.mono.net/8806/Forside
>
> Mvh
Hej

Jeg har listepriserne fra 1998 - jeg ved godt at det ikke er dem du
efterspørger - men det kan måske give et fingerpeg...

Apollo 25.750
apollo lux 28.750
Concorde 32.950
Royal 38.950