Mobilhome/ hytte i Holland
Fra : bopo

Dato : 04-05-09 20:21

Hej

Vi er en lille familie på 2 voksen og 3 børn, 5-8-11 år, der gerne vil køre
til Holland i juli mdr..
Vil gerne bo på en campingplads hvor der er mange aktiviteter for børn og
også gerne noget vand.
Er der nogen der har nogle gode adresser på noget der ikke er alt for dyrt.
På forhånd tak

Bo

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-05-09 21:55

"bopo" <555bopo@oncable.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> også gerne noget vand.
> Er der nogen der har nogle gode adresser på noget der ikke er alt for

Det ultimative må være
http://www.duinrell.com/
Det skal siges, at det nok ikke kan betegnes som billigt. Men for en
børnefamilie er det virkelig optimalt, og man skal herunder især bemærke, at
med i prisen er gratis adgang til et tivoli inde på selve pladsen, hvor alle
ture er gratis. (Koster ellers ca. 125 pr. snude at komme ind, hvis ikke man
bor på pladsen). Når de så lukker, er der også inde på pladsen en meget stor
legeplads inde på pladsen.
M.h.t. vand - ja så er der også et stort vandland inde på pladsen. For
gæster på pladsen koster det ca. 25 kr. pr. snude for et par timer med de
vildese rutsjebaner osv. På hjemmesiden kan man se det meste af
forlystelserne både på film og kort.
Vi var der sidste år med et barnebarn i forbindelse med Kristi Himmelfart.
Det er en stor ferieuge for hollænderne, så alt var udsolgt, og vi kom kun
ind fordi vi kom med egen campingvogn og ville bo på deres naturplads i
skoven lige op til pladsen. Netop denne uge var priserne som i højsæsonen,
men i mine øjne absolut rimelige i forhold til det vi fik for pengene. Der
er restauranter og supermarked inde på pladsen og hver dag er der
forskellige underholdningsarrangementer for børn.
Pladsen ligger inde i selve Duinrell, så man går lige over en gade, så er
man i centrum.
Man skal være tidligt ude, for at få en dungalow ( det kalder de dem) eller
en plads til sin campingvogn.

Kurt

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 11-05-09 17:07

Hejsa...
Giver Kurt ret,dette er bare pladsen
men husk cykler(kan også lejes),der er en dejlige tur til stranden/isboden
,eller til byen´s supermarkede C1000(der har gratis kaffeautomat og
p-kælder)
men det nåes nemt på cykel/gåben ved at tag den lille stikvej overfor
pladsen.
I sammen gade finder i den fine isbutik/slagter/pizza resturant....Godt sted
syntes vi.

MVH
Rene Mikkelsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-05-09 21:36

"Rene Mikkelsen" <fam.mikkelsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> I sammen gade finder i den fine isbutik/slagter/pizza resturant....Godt
> sted syntes vi.

Ja, den kunne vi heller ikke gå forbi - uden at prøve noget af udvalget.

Kurt