campingplads i tyskland
Fra : Palle

Dato : 28-04-09 20:03

er der nogen der kan anbefale en plads max 200 km fra den danske grænse vi
er 2 voksne og 2 børn 12 og 16 år.
Der skulle gerne være trådløs net samt pool

Hilsen Fam. hansen

Fra : KHH

Dato : 29-04-09 05:15

"Palle" <ja@nej.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der kan anbefale en plads max 200 km fra den danske grænse vi
> er 2 voksne og 2 børn 12 og 16 år.
> Der skulle gerne være trådløs net samt pool
>
> Hilsen Fam. hansen

Ja, nu ved jeg ikke hvad dine børn har af interesse, men jeg kan stærkt
anbefale http://www.treenecamp.de/, her har de muligheder for tage på
kanotur, direkte fra pladsen ind gennem byen, eller tage en rundfart i en af
byens sejlende "busser" og mange andre oplevelser.

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 29-04-09 15:58

Hvis i gider at køre lidt længere http://www.suedsee-camp.de/
Dansk anmeldelse