salg af campingvogn.
Fra : Dorrit Dirchsen

Dato : 27-04-09 13:39

Hej.

Er der nogen der kan give mig nogen gode link til
at sælge en campingvogn. Vi har haft den til salg
hos en forhandler, men han er en plattenslager så
vi vil prøve at sælge den selv.

Hilsen Dorrit.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 15:53

www.dba.dk
www.gulgratis.dk
www.bilbasen.dk

Fra : S.B.

Dato : 27-04-09 20:23

"jojo" <noner> skrev i en meddelelse

> "Dorrit Dirchsen" <dsd1@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> www.dba.dk
> www.gulgratis.dk
> www.bilbasen.dk

gul & gratis er gratis at oprette salgsannoncer i, de andre 2 er ikke

Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-09 21:18

"Dorrit Dirchsen" <dsd1@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at sælge en campingvogn. Vi har haft den til salg
> hos en forhandler, men han er en plattenslager så

dk.marked.privat.camping

Nok ikke så mange læsere, men alligevel bliver en del vogne vist omsat via
denne gruppe.

Kurt

Fra : Peter

Dato : 27-04-09 22:14

Hvad med denne her:

www.campingvogne.dk

hilsen
Peter

Fra : Dorrit Dirchsen

Dato : 28-04-09 13:30

Hej alle.

Tusind tak fore jeres links til steder man kan sælge sin campingvogn.