FIK vs. C5
Fra : Ralph

Dato : 14-04-09 21:39

Jeg har ofte - bl.a. i dag - importeret en masse FIK indbetalinger fra mine
kunder, i dag var typisk, 5-600 indbetalinger, og 5-6-7 stykker der mangler
vigtige oplysninger - kundenummer, fakturanummer, dato - de to af dem idag
har jeg en forklaring på, der indeholder kundenummer et bogstav, så de var
let løst, men hvordan kan mine kunder betale et >71< betalingskort UDEN at
taste "betalingskoden" ind.
Det er jo ikke noget verdensproblem, jeg undres blot. Det er typisk kunder
som jeg har "mistænkt" for at bruge revisor/bank til at betale deres
regninger for dem, så måske skyldes problemet et specielt
(regnskabs)program.

--
Ralph