networking-grupper - synspunkter og erfari~
Fra : Bjørn

Dato : 13-04-09 21:14

Jeg deltog for en måneds tid siden i et networking-gruppe som gæst. Jeg
opgav ved tilmeldingen - som jeg sommetider gør - en unik emailadresse.
Tilmeldingsformularen anførte at kontaktinformationer ikke ville blive
videregivet. Nu her en måned senere er jeg blevet kontaktet af tre
forskellige networkinggrupper - alle på den unikke emailadresse.
Det giver mig naturligvis anledning til at undre mig over om der er
flere "dagsordner" i sådan nogen grupper. Man kan naturligvis sælge
lister over kontakter, men jeg har svært ved at tro at der kan være den
store økonomi i det. Jeg har også undret mig lidt over de grupper der
kontakter mig. Det har ikke krævet den store googling eller slåen op i
cvr registret for at se at der er multilevel marketing folk og fallerede
reklamebureauer i mellem ejerne.

Jeg sidder lidt med en fornemmelse af at networking grupper er
multilevelfyrenes nye guldåre til erstatning for cremer, slankemidler og
kosttilskud. Er der nogen der har synspunkter på det?

Er der nogen her der har genuint gode erfaringer med networking grupper?
Tjenes der penge på disse grupper udover de penge, der kommer ind ved
abonnementet?

Kh
Bjørn