ung under 18, hvor meget i løn?
Fra : Ingensen

Dato : 06-04-09 16:29

Hej, vi skal have ansat en eftermiddags hjælper til løst arbejde, som at
rende på posthuset,
tømme skraldespande og alt den slags..

Hvad er mindste lønnen og hvad bør man give dem i løn for at de ligge i
gennemsnittet?

Hilsen Jan

Fra : Ralph

Dato : 06-04-09 17:15

"Ingensen" <post@wr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tømme skraldespande og alt den slags..
> Hvad er mindste lønnen og hvad bør man give dem i løn for at de ligge i

Du stiller det forkerte spørgsmål, hvad skal jeg give i løn for at få den
bedste, er spørgsmålet.
Min søn klarer det samme som sine to forgængere på jobbet(tilsammen
forståes), så istedet for at betale 2 gange 50 kroner i timen betaler hans
arbejdsgiver nu 75 kr. + knallertbenzin for samme ydelse.

Så løsenet må være: "prøvetid"

--
Ralph

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 07-04-09 20:35

"Ingensen" <post@wr.dk> wrote in message

> Hvad er mindste lønnen

Der er ingen mig bekendt. Kun hvis din arbejdsplads har tegnet overenskomst
med en bestemt fagforening el. lignende.

Fra : marlene

Dato : 22-04-09 21:02

> [...]
> tømme skraldespande og alt den slags..
>
> Hvad er mindste lønnen og hvad bør man give dem i løn for at de ligge i

der finder du mange svar for ungarbejderen.