Hvordan sikre jeg at der kun er et interfa~
Fra : Finn Landgreen

Dato : 19-05-09 22:16

Jeg søger et produkt der styre en Win XP klienter, så der kun er et
interface åben af gangen hhv LAN, WLAN eller G3.
Produktet AccessConnection fra Lenovo skulle kunne klare opgaven med vi har
konstateret store problemer med stabilitet.

/Finn

Fra : Jakob Bøhm

Dato : 20-05-09 15:47

Finn Landgreen wrote:
> [...]
> Produktet AccessConnection fra Lenovo skulle kunne klare opgaven med vi har
> konstateret store problemer med stabilitet.

Hvis det er OK at reboote hver gang der skiftes kan man bruge
"hardwareprofiler": Opret 2 ekstra hardwareprofiler på XP maskinen og
giv dem forklarende navne. I hver af de nu 3 hardwareprofiler disables
2 af de 3 "netkort". Da XP ikke kan se på det installerede hardware om
maskinen skal køre med den ene eller den anden profil vil XP prompte
brugeren ved boot. Brugeren skal så bare vælge 1, 2 eller 3 før der bootes.

Hvis det skal kunne gøres uden reboot er det sværere, måske kan det
scriptes med netsh etc. ellers må der bruges et tredjepartsprodukt (ved
ikke hvilket).

--
Jakob Bøhm, M.Sc.Eng. * jb@danware.dk * direct tel:+45-45-90-25-33
Netop Solutions A/S * Bregnerodvej 127 * DK-3460 Birkerod * DENMARK