"Ny" ekstrem Virus i omløb
Fra : Per

Dato : 14-05-09 21:27

Hej NG !

http://epn.dk/teknologi2/computer/sikkerhed/article1691608.ece

Jeg bider mærke i de sidste 2 linier, hvor de skriver at det ikke hjælper at
formattere PC´en ??

Det må da være en fejl - det er vel ikke en BIOS virus ?

mvh. Per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-05-09 21:49

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> at formattere PC´en ??
>
> Det må da være en fejl - det er vel ikke en BIOS virus ?

Prøv at hoppe over i dk.edb.sikkerhed.virus.
Der er vist en tråd om samme emne.
Overskriftern er mebroot virus

Kurt

Fra : Per

Dato : 14-05-09 21:51

Kurt B. Andersen wrote:
> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv at hoppe over i dk.edb.sikkerhed.virus.
> Der er vist en tråd om samme emne.
> Overskriftern er mebroot virus

Tak for det Kurt !

/ Per