Har fået mail om fornyelse af digital sign~
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-09 19:03

Hej.

Jeg har netop modtaget 2 mails fra noget som kalder sig DanId om at jeg skal
forny min digitale signatur.

Jeg føler mig ikke sikker på, at det er 2 ægte mails...

Er bange for, at nogle prøver at aflure mit signatur.

Er der andre som har modtaget sådanne mails?

mvh

Jesper

Fra : Michael Weber

Dato : 06-05-09 19:51

Jesper wrote:
> [...]
>
> Er bange for, at nogle prøver at aflure mit signatur.
>
> Er der andre som har modtaget sådanne mails?

Måske dette kan hjælpe på din, helt igennem, sunde skepsis?!

Spørgsmål om DanID og digital signatur:
http://www.digitalsignatur.dk/visArtikel.asp?artikelID=983

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 19:14

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Måske dette kan hjælpe på din, helt igennem, sunde skepsis?!
>
> Spørgsmål om DanID og digital signatur:
> http://www.digitalsignatur.dk/visArtikel.asp?artikelID=983

Jeg siger tak...

/Jesper

Fra : Per H

Dato : 09-05-09 20:31

On Sat, 9 May 2009 20:13:47 +0200, "Jesper" <christop at
post1.dknet.dk> wrote:

>"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

hvis du googler lidt rundt på digital signatur er den vist god nok.
Men jeg ville ikke besvare de 2 mails, men kun bestille digital
signatur, der hvor du plejer at bruge dem. Går du ind på TDC som
plejer at stå for signaturen, så for du kun koder frem,

men her er der flere oplysninger.

https://danid.dk/export/sites/dk.danid.oc/da/privat/bestil_digital_signatur/

per

www.peka.dk

Fra : Michael Weber

Dato : 09-05-09 20:50

Per H wrote:

> [...]
> signatur, der hvor du plejer at bruge dem. Går du ind på TDC som
> plejer at stå for signaturen, så for du kun koder frem,

Lidt komisk...
TDC bekræfter Danids identitet (ssl-certifikat).
heh..
:)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.