Regtool
Fra : Per Nielsen

Dato : 03-05-09 16:30

Hej
Er der nogen der har erfaring med programmet Regtool, er det pengene værd
Per

Fra : Jesper Ravn

Dato : 03-05-09 18:33

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Er der nogen der har erfaring med programmet Regtool, er det pengene værd
> Per

Hej Per

I min verden, er alle reg clean programmer tæt på det rene fup og fidus og
kan i sidste ende gøre mere skade end gavn.
Hvad er årsagen til at du ønsker at anvende dette program?.

/Jesper

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-05-09 18:55

"Jesper Ravn" <jesper_ravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:49fdd6ba$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Hvad er årsagen til at du ønsker at anvende dette program?.

Hej Jesper
Af den simple grund at det var rart med et program
der kunne rense ud uden at skal sætte sig meget ind i det.
Per

Fra : Jesper Ravn

Dato : 03-05-09 19:20

> [...]
>
> Hej Jesper
> Af den simple grund at det var rart med et program
> der kunne rense ud uden at skal sætte sig meget ind i det.

Normalt er der ikke behov for at rense noget ud.
Hvis du tester og installere mange programmer, så kan du evt gøre det i et
virtuelt miljø (Virtual PC 2007).
Ellers kan du benytte msconfig kommandoen (startup og fjerne de ønskede
programmer) eller Revo Uninstaller.
Jeg tror ikke du vinder nogen performance ved at benytte reg clean tools.

Brug hellere tiden på at lave 1 stk baseline image af din pc + daglig data
backup.
Hvis du crasher din pc ved en fejl, kan du altid kommer tilbage i løbet af
ganske kort tid.

Baseline image - Macrium Reflect FREE Edition.
http://www.macrium.com/ReflectFree.asp

Online data backup.
http://www.carbonite.com/

/Jesper

Fra : John

Dato : 03-05-09 19:58

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> det var rart med et program
> der kunne rense ud uden at skal sætte sig meget ind i det

Snup evt et kig på Eusing Free Registry Cleaner:

http://www.snapfiles.com/get/eusingregistry.html

Programmet er uhyre nænsomt, 'taler' dansk, har back-up funktion og er
gratis :)

John

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-05-09 15:09

Hej
Tak for de gode råd
Per

Fra : John

Dato : 04-05-09 15:36

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for de gode råd

Velbekomme!

Mere gratis 'legetøj':

CleanCache:
http://majorgeeks.com/download4122.html

John

Fra : John

Dato : 03-05-09 20:00

"Jesper Ravn" <jesper_ravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> reg clean programmer ... kan ... gøre mere skade end gavn.

Enig.

John