Norton phishing
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-09 16:20

Efter at have installeret IE8 slår Norton bestyttelse mod phishing fra i
samme sekundt jeg åbner den første hjemmeside når jeg går på nettet. .

Men bare jeg slår den til igen så virker det fint så længe jeg surfer, også
selv om jeg har flere sider åbne.

Når jeg lukker alle sider ned og der bare er blå skrivebord, så kan jeg se
at den stadig er slået til. Men det varer bare indtil jeg igen åbner den
første hjemmeside.

Det er da lidt småtræls. Kan man løse det problem - er det bare en
indstilling jeg skal fporetage. Jeg tænkte at der måske var noget som
kolliderede med sikkerheden i IE8.

Hvis der er alt for meget halløj-værk der skal laves for at få den til at
holde op med det, så går jeg tilbage til IE7 - men måske er der en der ved
hvad det er for noget pjatteværk med den. Er det nemt at få den til at holde
op med at skawe sig sån.

Hilsen Åge

Fra : Kent Friis

Dato : 02-05-09 16:29

Den Sat, 2 May 2009 17:20:25 +0200 skrev Åge Halldorsson:
> [...]
> hvad det er for noget pjatteværk med den. Er det nemt at få den til at holde

Altså... Du har et skrammel-rpogram (Norton), og efter du har opgraderet
IE fra en skrammel-version til en ok version, virker skrammel-programmet
ikke længere som det skal. Og det vil du løse ved at nedgradere IE til
en skrammel-version?

Jo mere skrammel, jo bedre?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-09 16:42

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
> Den Sat, 2 May 2009 17:20:25 +0200 skrev Åge Halldorsson:

> efter du har opgraderet
> IE fra en skrammel-version til en ok version, virker skrammel-programmet
> ikke længere som det skal.

Nej, jeg opdagede at IE8 og Norton begge har phishing beskyttelse. Phishing
beskyttelsen kan findes i IE8s menulinie under "sikkerhed". Den kaldes
"Smart screen filter".

Jeg prøvede at slå den fra i IE8. Jeg vil jo hellere have Norton til at
klare opgaven, for så slipper jeg for at den lyser rød.

Men det hjælper tilsyneladende ingenting. Så jeg må vel lade den lyse rød.
Det er bare lidt træls.

Hov! forresten. Kan man ikke få Norton til at lade være med at lyse rød,
selv om dens egen phishing beskyttelse er slået fra?

Hilsen Åge

Fra : Mogens Figen

Dato : 18-05-09 19:11

Hej har du fået løst ploblemet ??