Gmail konto hacket
Fra : KE Kofod

Dato : 01-05-09 13:05

Hej, er der andre end mig der har haft en hacker inde på jeres Gmail konto,
jeg kunne ikke forstå jeg fik en masse e-mail fra min konto på Gmail, så har
der været en inde og skrive i min konto. Har andre været den tur igennem
også? .
/KE Kofod

Fra : Mads Petersen

Dato : 01-05-09 13:20

"KE Kofod" <dyt@baat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> konto, jeg kunne ikke forstå jeg fik en masse e-mail fra min konto på
> Gmail, så har der været en inde og skrive i min konto. Har andre været den

Hej Kofod,

Jeg tror nærmere du er blevet keylogged (med mindre du har et meget svagt
password) hvis du virkelig er blevet hacket.
Der er en detaljer knap i bunden af hjemmesiden, der kan du se de 5 IP
adresser som har haft adgang til din konto

En anden mulighed kunne være din email adresse er blevet spoofed og derfor
du har fået en masse NDR?
Prøv at se din "last account activity"
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=45938

Fra : KE Kofod

Dato : 01-05-09 15:56

"Mads Petersen" <bambilicious@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> adresser som har haft adgang til din konto
>
> En anden mulighed kunne være din email adresse er blevet spoofed og derfor

Han må have været inde, for der er skrevet i "Signatur" så fik jeg en masse
reklamer så det så ud som det var sendt af mig selv, fordi jeg har min Gmail
konto til at vireresende til en anden konto. Men jeg har nu fjernet teksten
i signatur så det er stoppet nu! . Mit password skulle være godt nok, men
det ser jo så ud til at knolden aligevel er kommet ind! .
De sidste 5 IPer er mine egne så jeg kan ikke spore dem.
/KE Kofod

Fra : Kurt Brixen

Dato : 01-05-09 16:59

In article <49fb0d7e$0$90275$14726298@news.sunsite.dk>,
"KE Kofod" <dyt@baat.dk> wrote:

> [...]
> det ser jo så ud til at knolden aligevel er kommet ind! .
> De sidste 5 IPer er mine egne så jeg kan ikke spore dem.

Så har du vel ændret dit password nu? Ellers haster det!
Det var da heldigt at "knolden" ikke ændrede det, så du blev lukket ude
af din egen konto.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen