billede som baggrund i excel ?
Fra : Brother Tuck

Dato : 20-05-09 16:06

Kan man indsætte et billede som baggrund i et Excel ark?
Jeg bruger Excel 2007

Fra : emjeppesen

Dato : 20-05-09 16:44

Brother Tuck skrev:

>Kan man indsætte et billede som baggrund i et Excel ark?
>Jeg bruger Excel 2007

Det burde du umiddelbart selv kunne se.
Vælg Indsæt/billede

Hilsen emj

Fra : Harald Staff

Dato : 20-05-09 17:24

"emjeppesen" <emj@> wrote in message

> Det burde du umiddelbart selv kunne se.
> Vælg Indsæt/billede

Jeg tror "baggrund" er et viktig poeng, metoden du beskriver laver en
forgrund. Page layout - Background (kjenner ikke den danske oversettelse av
menuerne). Men merk at den ikke kommer med på papirutskrifter.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Søren K Rasmussen

Dato : 21-05-09 04:34

"Brother Tuck" <henning@legaard.dk> skrev i meddelelsen
> Kan man indsætte et billede som baggrund i et Excel ark?
> Jeg bruger Excel 2007
Hej.
Sidelayout - Baggrund
mvh
Søren

Fra : Brother Tuck

Dato : 21-05-09 06:08

perfekt, men det kommer desværre ikke med når jeg printer ud på papir

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 21-05-09 06:42

Hej BT

Prøv: