excel problem
Fra : Bagmanden

Dato : 06-05-09 19:45

når jeg åbner en fil jeg har haft en rum tid, så optræder den
formindsket i ruden.

Der er ikke længere de tre bokse i øverste højre hjørne og bag
filnavnet står der noget lignende som: "kombitilitets..."

desværre kan jeg ikke huske den nøjagtige ordlyd, da fejlen
ligger på en arbejdsPC.

Nogen bud hvad det kan være??

--
Bagmanden

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-05-09 21:54

Bagmanden wrote:
> [...]
> filnavnet står der noget lignende som: "kombitilitets..."
>
> desværre kan jeg ikke huske den nøjagtige ordlyd, da fejlen

Sandsynligvis "kompatibilitetstilstand". Kan skyldes at du åber en "gammel"
fil i en ny version af programmet.

Jan

Fra : Bagmanden

Dato : 06-05-09 21:54

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i
meddelelsen

> Sandsynligvis "kompatibilitetstilstand". Kan skyldes at du åber
> en "gammel" fil i en ny version af programmet.
>
> Jan

nope, den er oprettet og stadig i office 2003

--
Bagmanden

Fra : Jan Kronsell

Dato : 07-05-09 06:59

Bagmanden wrote:
> "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i
> meddelelsen

> nope, den er oprettet og stadig i office 2003

Hvis den aldrig har været åbnet i andre versioner, har jeg ingen forklaring.

Jan

Fra : Bagmanden

Dato : 21-05-09 07:39

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i
meddelelsen

> Hvis den aldrig har været åbnet i andre versioner, har jeg
> ingen forklaring.

tryk på "gennemse" i øverste linie, tryk på ikonet "beskyt ark"
og her var der flueben i "Beskyt struktur og Windows" - fjerne
flueben og BINGO arket var tilbage med fuld kontrol.
--
Bagmanden