Fra Outlook Express til Outlook
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-05-09 12:21

Hvis jeg vil skifte mailprogram fra OE til Outlook, og bibeholde
mailarkiv og -mapper plus adressekartoteket, skal disse så først
sikkerhedskopieres i OE og derefter importeres i Outlook?

Lægger en importeret udgave af navne og andre oplysninger i OE's
adressekartotek sig automatisk ind som kontaktpersoner i Outlooks mail-
og kalenderprogram, eller skal man manuelt 'overføre' - altså
indskrive - disse?

--
Jørgen Grandt

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 17:35

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> adressekartotek sig automatisk ind som kontaktpersoner i Outlooks
> mail- og kalenderprogram, eller skal man manuelt 'overføre' - altså

Du skal exportere som en cvs fil fra OE og derefter
importere den i Outlook