Linieafstand i Word 2007
Fra : Mort1s1

Dato : 09-04-09 17:39

Jeg har nu installeret Office 2007, og det ser faktisk ganske godt ud, men -
jeg vil gerne have narmal linieafstand (ikke dobbelt, som tilsyneladende er
standard) hvordan laver jeg alm. .linieafstand som standard?

Mort1s1

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-04-09 21:33

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> men - jeg vil gerne have narmal linieafstand (ikke dobbelt, som
> tilsyneladende er standard) hvordan laver jeg alm. .linieafstand som

Oppe hvor der står Afsnit skal du klikke på den lille pil nede i højre
hjørne.
I dialogboksen skal du finde Afstand efter og ændre så der står nul i begge
bokse. Som standard står der vist 10 pkt ud for Efter.

Kurt